منهای فوتبال

5287
یک جام و یک ستاره

هشتمین دوره کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان

یک جام و یک ستاره

مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان نوید ظهور یک ستاره جدید را داد، عرفان الهی با غلبه بر قهرمان جهان مدعی وزن ۷۴ کیلوگرم شد.

به گزارش ایران ورزشی؛ هشتمین دوره مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان در حالی به پایان می رسد که این دوره تحت تاثیر درخشش یک سااره جوان ایرانی است. 

عرفان الهی کشتی‌گیر ۷۴ کیلوگرمی که به تازگی از رده جوانان به بزرگسالان آمده یک کار بزرگ انجام داد و مقابل ماگمدوف رسول گادژی ماگمادوف به برتری رسید. 

ماگومدرسول گاژی ماگمادوف قهرمان سال ۲۰۱۵ جهان و البته از معدود کشتی‌گیران جهان است که توانسته حسن یزدانی را شکست بدهد. در مسابقات قهرمانی جهان تنها دو کشتی‌گیر هستند که توانستند با شکست دادن حسن یزدانی در فینال مدال طلا را از دست او دربیاورند که یکی دیوید تیلور بود و دیگری همین کشتی‌گیر روس بود که در جهانی ۲۰۱۵ حسن یزدانی را در فینال وزن ۷۰ کیلوگرم شکست داد. 

حالا این کشتی‌گیر روس در تنکابن مقابل یک دلاور مازنی دیگر قرار گرفت و این‌بار عرفان با نتیجه 5 بر 3 به برتری رسید.  الهی که اهل تنکابن است و در خانه کشتی می گرفت بعد از شکست کشتی گیر روسی به شدت مورد تشویق تماشاگران قرار گرفت.

این نتیجه ی‌ک نوید هم به کادرفنی داد که در وزن ۷۴ کیلوگرم یک ستاره جدید در راه است. ستاره‌ای کهدبردن روس ها را بلد است. 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال