منهای فوتبال

5291
ایران در لباس روسیه

هشتمین دوره کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان

ایران در لباس روسیه

هشتمین دوره کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان به میزبانی تنکابن برگزار شد اما سطح فنی مسابقات به شدت پایین بود

به گزارش ایران ورزشی؛ مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان در حالی به مدت دو روز در تنکابن برگزار شد که سطح فنی این مسابقات مورد انتقاد جدی قرار دارد. ابن هشتمین دوره این مسابقات بود اما در هفت دوره قبلی هم برگزاری مسابقات همیشه نقد فراوانی به سطح فنی مسابقات که میلیاردها تومان هزینه در پی دارد، وجود داشت. 

هشتمین دوره مسابقات هم همان روال هفت دوره قبلی را رفت و یا شاید حتی بدتر هم شده است اما با اینحال اصرار عجیبی وجود دارد که با دلار ۵۵ هزار تومانی همچنان این مسابقات برگزار شود. 

همچنان کشورها روی خوشی به جام باشگاه‌های جهان نشان نمی‌دهند‌. حتی روسیه که حالا به دلیل تحریم در هیچ تدرنمنت رسمی نمی‌تواند شرکت کند هم از این مسابقات استقبال نکرده و چند کشتی‌گیر ضعیف را همراه خود آورده و بقیه نفرات هم ایرانی هستند. روسیه به حدی ضعیف بود که حریف هند هم نشد. البته روسیه‌ای که با کشتی‌گیران ایرانی کامل شده به هندی که با نفرات ایرانی تکمیل شده مسابقه داد. 

گنجشک را رنگ می‌کنند جای قناری نشان می‌دهند؛ اسم کشورها را اعلام می‌کنند که روسیه، هند و گرجستان آمدند اما در واقع نیمی از تیم‌ها را کشتی‌گیران ایرانی تشکیل می‌دهند! 

این نوع برگزاری جام باشگاه‌های جهان چه سودی دارد؟ به لحاظ فنی کمک می‌کند یا درآمد برای کشتی ایران دارد و یا این‌که در سطح بین‌الملل کشتی ایران را نشان می‌دهد؟ 

این مسابقات فقط جیب عده‌ای را پر می‌کند و باعث آسیب به کشتی ایران می‌شود.

 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال