فوتبال ایران

5332
نوراللهی امروز هم سورپرایز دارد

نوراللهی امروز هم سورپرایز دارد

ستاره ایرانی الوحده یکی از ۱۱ نفر اصلی تیمش مقابل البطائح است.

به گزارش ایران ورزشی به نقل از ورزش سه؛ رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ برتر امارات امروز پیگیری می‌شود که در یکی از آنها، تیم الوحده با بهره مندی از احمد نوراللهی در فهرست بازیکنانش، از ساعت 17 امروز در ورزشگاه خالد بن محمد به مصاف البطائح رده نهمی خواهد رفت.

احمد نوراللهی که طی چهار هفته گذشته لیگ برتر امارات همواره در گل‌های الوحده موثر بوده و در سه بازی پیاپی پاس گل داده و در دیدار اخیرشان هم گلزنی کرده، امیدوار است امروز هم به این روند عالی ادامه بدهد و مقابل البطائح گلزنی کند.

هافبک ایرانی الوحده در تمام 13 مسابقه این فصل لیگ برتر امارات برای الوحده به میدان رفته که توانسته دو گل به ثمر رساند و پنج پاس گل بدهد و سعی دارد امروز هم برابر البطائح عملکرد درخشانی داشته باشد.

 

احمد نوراللهی پس از بازی‌های متوالی که گلزنی می‌کرد یا پاس گل می‌داد، در دیدار اخیرشان در مرحله یک هشتم نهایی جام ریاست جمهوری مقابل العین نتوانست این کار را انجام بدهد که امروز امیدوار به گلزنی دوباره است.

تیم الوحده در حال حاضر 21 امتیازی و تیم پنجم جدول لیگ برتر امارات است که برای کسب پیروزی مقابل البطائح و حفظ این جایگاه تلاش می‌کند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران