فوتبال ایران

5361
جلسه سرنوشت‌ساز مهاجم جنجالی با مدیران پرسپولیس؛ خریدهای جدید اجازه بازی پیدا می‌کنند؟

جلسه سرنوشت‌ساز مهاجم جنجالی با مدیران پرسپولیس؛ خریدهای جدید اجازه بازی پیدا می‌کنند؟

باشگاه پرسپولیس برای جدایی مهاجم سوئدی و باز شدن جا برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید، امروز جلسه‌ای سرنوشت‌ساز برگزار می‌کند.

به گزارش ایران ورزشی؛ در روزهایی که پرسپولیس به شدت برای تقویت خط حمله خود به دنبال مهاجم بود در واپسین ساعات نقل و انتقالات تابستانی، رضا درویش با نبیل باهویی بازیکن سابق تیم ملی سوئد به توافق رسید تا این بازیکن آخرین خرید تابستانی قرمزها باشد.

حضور این مهاجم سوئدی در پرسپولیس، بارها محل مناقشه مدیریت باشگاه با سرمربی پیشین این تیم یعنی یحیی گل‌محمدی بود. حالا حضور این مهاجم سوئدی تبدیل به یک معضل برای سرخ‌پوشان شده است.

با توجه به جذب عبدالکریم حسن مرد سال آسیا در سال ۲۰۱۸ و اوستون اورنوف ستاره تیم ملی ازبکستان و پر شدن لیست بازیکنان خارجی این تیم، سرخ‌پوشان یک بازیکن اضافی دارند. از همین رو برای استفاده از این بازیکنان باید حتما یکی از بازیکنان خارجی خود را در لیست خروج دهد.

امروز آخرین روز نقل و انتقالات فوتبال ایران است، از این رو مدیریت باشگاه قرار است امروز جلسه‌ای با باهویی داشته باشد تا بعد از توافق با این مهاجم سوئدی، وی به صورت توافقی از جمع سرخ‌پوشان جدا شود تا بدین ترتیب لیست بازیکنان پرسپولیس برای ثبت خریدهای جدید باز شود. اگر مشکلی رخ ندهد پرسپولیس در بازی با ذوب‌آهن از بازیکنان خارجی خود استفاده خواهد کرد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران