اخبار

540
الهلال به کمک پرسپولیس و سپاهان می‌آید؟

الهلال به کمک پرسپولیس و سپاهان می‌آید؟

از پنج تیم دوم گروه‌های منطقه غرب فقط سه تیم به مرحله حذفی می‌رسند و نوبهار، حریف الهلال به لطف حضور در یک گروه آسان وضعیت بهتری دارد.

بعد از نتایج ضعیف و حذف نساجی از گروه D لیگ قهرمانان آسیا، الهلال عربستان و نوبهار ازبکستان که در این گروه ده امتیازی هستند برای سرگروهی و صعود رقابت می‌کنند. بازی رفت دو تیم در ریاض با وجود حملات پرشمار الهلال با تساوی یک بر یک به پایان رسید و بازی برگشت این دو تیم سه‌شنبه در ازبکستان برگزار می‌شود.

هرچند الهلال نیمار را به دلیل پارگی رباط صلیبی در اختیار ندارد، ولی همچنان با ستارگان پرشمارش بخت اول پیروزی در این بازی است. الهلال این هفته در لیگ عربستان الحزم را 9 بر صفر شکست داد و در اوج آمادگی است. ژرژ ژسوس که تیمش بالاتر از النصر صدر جدول لیگ عربستان را در اختیار دارد، بعد از این برد پرگل گفت: «این یک برد تاریخی بود. ما هرگز قانع نشدیم و می‌خواستیم گل‌های بیشتری بزنیم. در اولین دوره مربیگری در الهلال فقط یک باخت داشتم که روبروی همین تیم بود، ولی این بازی حکم انتقام را نداشت. حالا تمرکز ما روی بازی با نوبهار ازبکستان است.»

برد الهلال نتیجه‌ای است که به نفع پرسپولیس و سپاهان هم خواهد بود. از پنج تیم دوم گروه‌های منطقه غرب فقط سه تیم به مرحله حذفی می‌رسند. نوبهار به لطف حضور در یک گروه آسان وضعیت بهتری از سایر تیم‌های دوم دارد و از 4 بازی قبلی 10 امتیاز گرفته است. رقابت صعود بین تیم‌های دوم نزدیک است و پرسپولیس و سپاهان منتظر لغزش نوبهار هستند تا بخت صعودشان به مرحله حذفی بالاتر برود. البته تیم ازبکی در هفته آخر هم بازی آسانی روبروی بمبئی‌سیتی دارد و می‌تواند به سه امتیاز برسد.

بعد از حذف تراکتور در مرحله پلی‌آف و نتایج ضعیف نساجی در مرحله گروهی، سپاهان و پرسپولیس، دو نماینده باقی‌مانده ایران در لیگ قهرمانان آسیا امید دارند که به مرحله حذفی برسند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار