اخبار

5405
آشتی الهامی و نساجی با هدف بقا

آشتی الهامی و نساجی با هدف بقا

ساکت الهامی که بعد از دو سال به قائمشهر برگشته سومین سرمربی این فصل نساجی است و ماموریت دارد که این تیم پرطرفدار را در لیگ برتر حفظ کند.

به گزارش ایران ورزشی؛ ساکت الهامی و نساجی بعد از هفته‌های تلخی که در نیم‌فصل اول تجربه کردند، بعد از حدود دو سال دوباره به هم رسیدند و امیدوارند که کنار هم پایان خوشی را تجربه کنند که همان ماندن این تیم پرطرفدار در لیگ برتر است.

مدیران باشگاه قائمشهری بعد از تجربه همکاری نافرجام با مهدی رحمتی و لوکاس آلکاراس و حضور در منطقه قرمز جدول، تصمیم به تغییر سرمربی گرفتند و ساکت الهامی سومین سرمربی این فصل این تیم خواهد بود. این مربی تجربه هدایت نساجی را در لیگ آزادگان و لیگ برتر دارد و جالب آنکه در دوره قبلی هم برای نجات نساجی از سقوط به تیم قائمشهری پیوسته بود. او تجربه حفظ نساجی در لیگ برتر و قهرمان کردن این تیم در جام حذفی را در کارنامه خود دارد که بزرگترین موفقیت تاریخ این باشگاه قدیمی است، ولی بعد از آن با مدیران باشگاه دچار چالش شد تا جدایی پرماجرایی داشته باشد.

الهامی روزهای خوبی را در هوادار داشت اما شرایط در مس رفسنجان خوب پیش نرفت و کسب تنها یک امتیاز در شش بازی پایانی نیم‌فصل اول به قطع این همکاری ختم شد.

نساجی از 17 بازی قبلی تنها یازده امتیاز گرفته و تنها به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به صنعت نفت آبادان در رده ماقبل آخر است. این تیم در این فصل تنها دو برد داشته که آخرین آن در هفته دوازدهم مقابل استقلال خوزستان بوده. الهامی کارش با نساجی را از چند روز قبل شروع کرده و در اولین بازی امروز میهمان گل گهر است. آنها بعد از دوئل با گل‌گهر، باید در دیداری سرنوشت‌ساز در آبادان به مصاف صنعت‌نفت بروند. نساجی در سه مسابقه از چهار دیدار پایانی سال مهمان خواهد بود که این به معنی یک شروع سخت برای الهامی است.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار