اخبار

5410
فرمول ویژه عنایتی برای بقای پیکان

فرمول ویژه عنایتی برای بقای پیکان

این مربی هنوز نتوانسته با پیکان به بردی برسد، ولی امیدوار است که با تساوی‌های پرشمار تیمش را در لیگ برتر نگه دارد.

به گزارش ایران ورزشی؛ پیکان فصل را با رسول خطیبی شروع کرد، ولی این مربی تنها ده هفته روی نیمکت دوام آورد و بعد از تنها یک برد، پنج تساوی و چهار شکست برکنار شد. جانشین او رضا عنایتی بود که در تیم امید نتایج ضعیفی گرفت، ولی با تصمیم عجیب مدیران باشگاه روی نیمکت پیکان نشست.

عنایتی در هفت بازی لیگ برتر هنوز بردی نداشته و به پنج تساوی و دو شکست رسیده، ولی اوضاع تیم‌های پایین جدول به قدری بحرانی است که پیکان به لطف همین پنج تساوی از منطقه سقوط فرار کرده. البته پیکان با 13 امتیاز در رده سیزدهم وضعیتی شکننده دارد و یک نتیجه خوب از تیم‌های پایین‌تر کافی است که آنها دوباره به منطقه سقوط بلغزند.

پیکان فصل گذشته با 13 تساوی یکی از بالاترین آمار تساوی را در اختیار داشت و به لطف همین تک‌امتیازها در لیگ ماندنی شد. به نظر می‌رسد که امید عنایتی هم در این فصل بیشتر به همین تساوی‌ها باشد، چرا که تیمش توان بردن بازی‌ها را ندارد و در شروع نیم‌فصل دوم مقابل نساجی و گل گهر هم به لطف گل‌های دیرهنگام توانست از شکست فرار کند.

پیکان در شروع فصل با بودجه پایینی بسته شد، ولی سلیقه خاص رسول خطیبی در جذب چند بازیکن مورد علاقه‌اش دست عنایتی را تا حدودی بست. پیکان در پنجره زمستانی فرشید اسماعیلی، علیرضا قربانی و معین عباسیان را به بخش تهاجمی تیمش اضافه کرده و امیدوار است که به لطف تجربه آنها راه بردن را پیدا کند.

پیکان در بازی بعدی‌اش چهارشنبه میزبان صنعت نفت است و برنده دوئل دو همبازی سابق، عنایتی و بختیاری‌زاده گام بلندی به سوی بقا برمی‌دارد. عنایتی بعد از آن سه بازی سخت مقابل سپاهان، ملوان و پرسپولیس، سه تیم بالای جدول دارد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار