اخبار

5411
فرار بزرگ پورموسوی با خریدهای جدید

فرار بزرگ پورموسوی با خریدهای جدید

استقلال خوزستان از هفته سیزدهم متحول شد و در پنج بازی قبلی هشت امتیاز گرفته تا به ماندن در لیگ برتر امیدوار شود.

به گزارش ایران ورزشی؛ استقلال خوزستان که با سیروس پورموسوی به لیگ برتر برگشته، کارش را با همین مربی شروع کرد. آنها در شروع فصل نتایج ضعیفی گرفتند تا جایی که پورموسوی تصمیم به استعفا گرفت، ولی باشگاه با آن مخالفت کرد تا با همین مربی ادامه بدهد.

نقطه عطف استقلال خوزستان در هفته سیزدهم بود که در خانه پرسپولیس را با تساوی 2-2 متوقف کرد. این تیم در هفته چهاردهم موفق شد اولین برد فصل را مقابل مس رفسنجان (دو بر یک) تجربه کند. شاگردان پورموسوی نیم‌فصل دوم را با تساوی مقابل شمس آذر و برتری 2-3 مقابل آلومینیوم اراک شروع کردند. گرفتن چهار امتیاز از دو تیم خوب لیگ بیست و سوم نشان می‌دهد که استقلال خوزستان از شرایط بحرانی شروع فصل فاصله گرفته است. این تیم 8 امتیاز از 12 امتیازش را در پنج بازی قبلی گرفته و با حفظ این روند می‌تواند در لیگ برتر باقی بماند.

بخشی از تحول استقلال خوزستان نتیجه خریدهای خوبی است که آنها در نیم‌فصل دوم داشته‌اند. عثمان اندوگ، مدافع بلندقامت سنگالی در خط دفاع این تیم به یکی از مهره‌های کلیدی تبدیل شده و ساویو روبرتو، هافبک برزیلی بازیکن باکیفیتی است که می‌تواند در لیگ ایران بدرخشد. او هفته گذشته در کامبک فوق‌العاده تیمش مقابل آلومینیوم اراک با حرکتی انفرادی زننده یکی از گل‌ها بود.

استقلال خوزستان چهارشنبه بازی سختی در تبریز مقابل تراکتور دارد و بعد از آن هم باید با استقلال صدرنشین و ذوب‌آهن، یکی از تیم‌های بالای جدول بازی کند. شاگردان پورموسوی بعد از آن باید با فولاد و پیکان روبرو شوند که دو نامزد دیگر سقوط هستند و امتیاز گرفتن از آنها حیاتی خواهد بود.

 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار