اخبار

5412
توفیق اجباری فولاد با آل‌نعمه

توفیق اجباری فولاد با آل‌نعمه

تیم اهوازی بعد از قطع همکاری با منصوریان و ایناسیو امیدوار است که با این مربی جوان و بومی نتایج بهتری بگیرد.

به گزارش ایران ورزشی؛ وقتی علیرضا منصوریان سرمربی فولاد شد در نشست‌های خبری از برنامه‌های بلندمدتش برای اضافه کردن بازیکنان آکادمی در تیم اصلی صحبت کرد، ولی او نتوانست در این تیم اهوازی دوام بیاورد و اولین سرمربی اخراجی لیگ برتر بود. فولاد هر سه بازی اولش را به گل گهر، صنعت نفت و ملوان باخت تا منصوریان در پایان هفته سوم برکنار شود. این قطع همکاری به دلیل شروع ضعیف و البته اختلافات هواداران با منصوریان بود.

ایناسیو مارتینز اسپانیایی به عنوان جانشین منصوریان در فولاد انتخاب شد، ولی خوش‌بینی زیادی نسبت به این مربی با توجه به رزومه ضعیفش وجود نداشت. ایناسیو هم نتوانست در فولاد چندان دوام بیاورد و بعد از شکست مقابل چادرملو در جام حذفی باشگاه تصمیم به قطع همکاری گرفت.

احمد آل‌نعمه که دستیار دو مربی برکنارشده فولاد بود به عنوان مربی موقت انتخاب شد و بعد از شکست مقابل گل گهر در دومین بازی توانست صنعت نفت آبادان را با دو گل شکست دهد. برد در دربی خوزستان و ناتوانی باشگاه در پیدا کردن یک گزینه مناسب آنها را متقاعد کرد که با آل نعمه ادامه بدهند.

مدافع سابق تیم ملی تجربه سرمربیگری ندارد، ولی با توجه به شناخت خوب از فولاد می‌تواند گزینه مناسبی در ماموریت بقای این تیم باشد. فولاد از نظر مهره وضعیت بهتری نسبت به سایر تیم‌های پایین جدول دارد و در نیم‌فصل بوحمدان و پهلوان را هم به ترکیبش اضافه کرده است.

آل نعمه در مصاحبه اخیرش گفته که برای تقویت کادر فنی به باشگاه دو نام را پیشنهاد داده که هر دو مربیان باتجربه‌ای هستند و قبلا شاگرد آنها بوده. او امیدوار است که حضور یک فرد باتجربه در روزهای سخت به کمک او بیاید. فولاد که با 18 امتیاز فاصله نسبتا خوبی با منطقه سقوط دارد، این هفته میزبان ملوان است و بعد از آن دو بازی سخت با پرسپولیس و سپاهان دارد.  


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار