منهای فوتبال

5518
شوماخر شانسی برای حضور در هیچ تیمی را ندارد

شوماخر شانسی برای حضور در هیچ تیمی را ندارد

میک شوماخر، فرزند مایکل شوماخر و قهرمان سابق فرمول دو ، پس از یک دوره ۲ ساله فاجعه بار با هاس، هم اکنون در لیست احتمالی رانندگان هیچ تیمی در فرمول یک نیست.

به گزارش ایران ورزشی،این راننده جوان آلمانی در سال 2020 قهرمان فرمول 2 شد. با این حال، پس از پیوستن او به تیم هاس در سال بعد، همه چیز رو به ضعف و سستی پیش رفت. این راننده 24 ساله در پایان فصل 2022 از این ورزش اخراج شد و یک سال را در حاشیه گذراند. اکنون، به نظر می رسد که شوماخر ممکن است در آینده به جمع رانندگان فرمول یک بازگردد.

میک شوماخر فصل گذشته در مرسدس نقش راننده رزرو را بر عهده گرفت که امسال نیز ادامه دارد. علاوه بر این، میک شوماخر به عنوان راننده هایپرکار  بت تیم آلپین در WEC برای سال 2024 ملحق شد. با این وجود، این بازیکن 24 ساله به وضوح اعلام کرده است که علاقه زیادی به جایگزینی با لوئیس همیلتون که از فصل ۲۰۲۵ به فراری خواهد پیوست دارد.

اما متأسفانه، طبق گزارش ها، میک شوماخر در لیست هیچ یک از تیم های فرمول یک برای بازگشت در فصل ۲۰۲۵ وجود ندارد. این به این معنی است که دو تیمی که شوماخر برای آنها فعالیت می کند یعنی مرسدس و آلپین نیز علاقه ای به بازگرداندن این جوان آلمانی به صندلی فرمول یک ندارند. این راننده 24 ساله کار شبیه ساز را برای مرسدس با یک بند قراردادی خاص انجام می دهد تا وظایف فرمول یک و تعهدات خود نسبت به مرسدس را نسبت به برنامه های WEC آلپین در اولویت قرار دهد.

شوماخر گفته است که هدف اصلی او ورود مجدد به فرمول یک به عنوان یک راننده تمام وقت است. با این حال،  به نظر می رسد که شوماخر هیچ پیشنهادی از سوی تیم خای فرمول یک دریافتی نکرده است.

با این حال توتو ولف، مدیر تیم مرسدس  بارها از شوماخر تمجید کرده است. بر اساس گزارش‌ها،  این میلیاردر اتریشی تلاش کرد تا جیمز وولز، مدیر تیم ویلیامز را راضی کند تا به جای امضای قرارداد مجدد با لوگان سارجنت با میک شوماخر در سال 2024 وارد کار شود. اما وولز تصمیم گرفت ایمان خود را به راننده آمریکایی که عضوی از آکادمی ویلیامز بود، حفظ کند


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال