ورزش جهان

5545
سرقت بزرگ از سعودی‌ها

سرقت بزرگ از سعودی‌ها

این روزها اخبار انتقال دی‌بروینه به آمریکا داغ‌تر از همیشه است.

به گزارش ایران ورزشی؛ کوین دی‌بروینه، ستاره بلژیکی سیتی برخلاف میل وافر سعودی‌ها به شدت مشتاق به انتقال به آمریکا پس از اتمام قراردادش با سیتیزن‌هاست.

دی‌بروینه که قراردادش سال 2025 با منچسترسیتی به اتمام می‌رسد، حضور در آمریکا را به دلارهای سعودی ترجیح می‌دهد و به نظر قرار است به جای رقابت با رونالدو، رقیب درجه یک مسی شود.

بر طبق گزارش اتلتیک، سران منچسترسیتی علاقه‌ای به تمدید با ستارگان پیر خود ندارند و  انتقال آزاد ایلکای گوندوغان به بارسلونا را می‌توان سندی واضح بر این موضوع دانست.

در صورت دریافت پیشنهاد 115 میلیون دلاری(90 میلیون پوند) از سوی عربستان، سران سیتی  در همین تابستان راضی به این انتقال خواهند شد و مجوز خروج نابغه بلژیکی را صادر می‌کنند.

البته دی‌بروینه هیچ میلی به این انتقال نخواهد داشت و صریحا اعلام کرده است علاقه‌ای به حضور در خاورمیانه ندارد.

با‌ این حال، کوین همچنان معتقد است هنوز چیزهای زیادی برای اثبات وجود داشته و از نظر خودش هنوز کارهای نیمه تمامی در دنیای فوتبال دارد. او در سن 32 سالگی باید خانواده‌اش را در اولویت قرار بدهد و همین هم باعث شده تا ایده بازنشستگی در ایالات متحده آمریکا در نظرش جذاب باشد.

سران سیتیزن‌ها با وجود این‌که تنها 18 ماه از قرارداد کوین باقی مانده، مذاکره‌ای جهت تمدید قرارداد با او را آغاز نکرده‌اند.

دی‌ بروینه می‌تواند مانند مسی در آمریکا آسودگی داشته باشد و از زیر فشار رسانه‌ها خارج شود و همچنین مانند مسی توقع یک قرارداد 150 میلیونی برای ۲ سال را داشته باشد.

دی‌بروینه شب گذشته در بازی مقابل لوتون تاون در جام حذفی با دادن چند پاس گل به هم‌تیمی‌هایش، نقش ویژه‌ای در برد منچسترسیتی و البته ۴ گل هالند داشت.

دی‌بروینه در 12 بازی این فصل  توانسته 12 پاس گل ثبت کند و با وجود مصدومیت 5 ماهه‌اش، بالاتر از فودن(11)، بهترین پاسور این فصل سیتیزن‌ها با نرخ هر 49 دقیقه یک پاس گل به حساب می‌آید.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های ورزش جهان