اخبار

5553
هفته هجدهم لیگ برتر به یاد شهید رضایی مجد و 24 هزار شهید استان خوزستان

هفته هجدهم لیگ برتر به یاد شهید رضایی مجد و ۲۴ هزار شهید استان خوزستان

روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران پیش از مسابقه استقلال و سپاهان در هفته هجدهم لیگ برتر از برادر شهید رضایی مجد کاپیتان اسبق تیم ملی جوانان و فرزند شهید پاشنگ تجلیل کرد.

به گزارش ایران ورزشی؛ در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال سالروز شهادت مهدی رضایی مجد کاپیتان اسبق تیم ملی جوانان و ۲۴ هزار شهید استان خوزستان گرامی داشته می شود. ۱۰ اسفند سالروز شهادت مهدی رضایی مجد کاپیتان اسبق تیم ملی جوانان است. همچنین ۱۷ اسفند نیز دومین کنگره بزرگداشت ۲۴ هزار شهید استان خوزستان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران، به همین مناسبت فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فوتبال با همکاری هیئت‌های فوتبال استان‌ها و باشگاه‌های فوتبال در تمامی مسابقات هفته هجدهم لیگ برتر مراسم ویژه‌ای در سراسر کشور برگزار خواهد کرد.

مهدی فرزند حاج حسین در زمستان سال ۱۳۴۲ در محله پاچنار در یکی از محلات قدیمی تهران به دنیا آمد. رضایی مجد زمانی به دنیا آمد که امام خمینی (ره) در تبعید به سر می‌برد و او مصداق این پیام تاریخی امام هست که فرمودند: یاران واقعی من یا در آغوش مادرانشان هستند یا اینکه متولد نشده‌اند.

مهدی فرزند چهارم خانواده‌ای ورزشی است که با کشتی ورزش خود را آغاز کرد و حتی قهرمان هم شد و با توصیه بردار بزرگ‌تر حاج اکبر به سمت فوتبال رفت. توزیع اعلامیه حضرت امام (ره) و شرکت در تظاهرات از جمله فعالیت‌های شهید در دوران انقلاب بود و در پیروزی انقلاب نقش موثری داشت که اهالی محله از او به عنوان امیری کوچک یاد می‌کردند. شهید «مهدی رضایی مجد» در ۱۰ اسفند سال ۶۵ در عملیات تکمیلی کربلای ۵ در منطقه عمومی شلمچه به فیض شهادت نائل شد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار