منهای فوتبال

569
تیم ملی تکواندو در انتظار ویزای انگلیس

تیم ملی تکواندو در انتظار ویزای انگلیس

۵ روز مانده تا رقابت‌های سرنوشت‌ساز فینال تکواندوی گرندپریکس منچستر، انگلیس همچنان ویزای تکواندوکاران ایران را برای حضور در این رقابت‌ها صادر نکرده است.

به گزارش ایران ورزشی ،

در حالی که ابوالفضل زندی، مهدی حاجی موسایی و مهران برخورداری  همراه ناهید کیانی و مبینا نعمت‌زاده، ۵ تکواندوکار ایران هستند که برای تصاحب سهمیه المپیک  باید دررقابت‌های فینال گرندپریکس منچستر به میدان بروند، اما سفارت انگلیس مثل سال قبل هنوز ویزای ایرانی ها را صادر نکرده است.

این رقابت‌ها  ۱۱ و ۱۲ آذر برگزار می‌شود و با اینکه فدراسیون تکواندو از مدت‌ها پیش مراحل اداری دریافت ویزا را با سفر به ترکیه انجام داده ولی هنوز خبری از ویزای تکواندوکاران ایران نیست.

البته انگلستان ویزای تیم پاراتکواندوی ایران  همراه هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو را برای این مسابقات صادر کرده و این تیم امروز راهی  شد اما در شرایطی که  تکواندوکاران ایران برای فردا بلیت ، همچنان  منتظر ویزا  هستند.

رقابت‌های فینال گرندپریکس منچستر فرصت آخر تکواندوکاران برای  سهمیه المپیک از  رنکینگ است و  ۵ نفر برتر رنکینگ در ۴ وزن المپیکی مردان و ۴ وزن المپیکی زنان سهمیه المپیک می گیرند.

اهمیت حضور تکواندوکاران ایران در این رقابت‌ها تا حدی است که مهدی حاجی موسایی در ۵۸- و مهران برخورداری در وزن ۸۰- کیلوگرم با مدال می توانند صاحب سهمیه المپیک شوند.   ناهید کیانی هم با امتیازات خوبی که ماه های قبل گرفته  به احتمال خیلی  زیاد حتی در صورت عدم اعزام به این رقابت‌ها به خاطر فاصله امتیازی با نتکواندوکار چین تایپه ای  حضورش در المپیک قطعی شده است.

 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال