فوتبال ایران

5771
نقاط ضعف پرسپولیس را آنالیز کرده‌ایم

پیروز قربانی مربی تیم نفت گاز گچساران؛

نقاط ضعف پرسپولیس را آنالیز کرده‌ایم

استراماچونی به مربی ایرانی اعتقاد نداشت

سرمربی تیم فوتبال نفت‌وگاز گچساران گفت: ما به خوبی دو بازی آخر تیم پرسپولیس را آنالیز کردیم و می‌دانیم تیم مقابل از چه نقاطی ضعف و قوت دارد.

به گزارش ایران ورزشی؛ پیروز قربانی مربی تیم نفت گاز گچساران امروز دوشنبه در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پرسپولیس گفت ما یک تیمی هستیم که به تازگی به لیگ یک صعود کردیم و یک تیم شهرستانی هستیم. بهترین فرصت است که خودمان را در این مسابقه مهم نشان دهیم و ما بیشتر در جام حذفی شکرت می‌کنیم که به بازیکنان‌مان روحیه جنگندگی را انتقال دهیم.

وی در مورد دیدار با پرسپولیس پس از تغییر در کادرفنی این تیم گفت: ما به خوبی دو بازی آخر تیم پرسپولیس را آنالیز کردیم و می‌دانیم تیم مقابل از چه نقاطی ضعف و قوت دارد. امیدوارم بازیکنمان از هر دقیقه بازی به خوبی استفاده کنند.

سرمربی تیم نفت و گاز در پاسخ به این سوال که آیا در دوران بازیکنی و سرمربیگری تصمیمات اشتباهی گرفتید یا نه، گفت: من در برخی از زمان‌ها تصمیمات درستی نگرفتم. مخصوصا آن زمانی که فوتبال بازی می‌کردم. من می‌توانستم بازی خودم را در استقلال ادامه دهم. اما در مربیگری آن زمانی که آندره‌آ استراماچونی سرمربی تیم استقلال بود اصلا به مربی ایرانی اعتقاد نداشت و دوست نداشت در کادرفنی خود یک ایرانی باشد. اما در برخی جاها گفته بودند قربانی در شان خود ندانست که بماند و من هم این موضوع را کامل تکذیب می‌کنم. من علاقه داشتم از او یاد بگیرم که متاسفانه او به کادر ایرانی علاقه نداشت.

وی در مورد اینکه چرا تیم‌های بزرگ از جوانان استفاده نمی‌کنند و اینکه جوان‌گرایی در لیگ کم‌تر شده است، گفت: این حرف غلط است که تیم‌ها جوان‌گرایی نمی‌کنند. قطعا اگر بازیکن جوان باشد می‌تواند به راحتی حق خود را بگیرد. خیلی‌ها بودند حق خود را گرفتند و در تیم ملی هم بازی کردند.

سرمربی ادامه داد: در حال‌حاضر می‌خواهیم به زور جوان‌گرایی کنیم که این موضوع اصلا درست نیست. از طرف دیگر نظارتی بر روی تیم‌های پایه نداریم. ما باید موقعی جوان‌گرایی کنیم که بازیکن بتواند خواسته‌های کادرفنی را برآورده کند نه اینکه بازیکن بی‌کیفیت جوان بیاوریم. آوردن این چنین بازیکن‌ها کیفیت لیگ را پایین می‌آورند.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و نفت و گاز گچساران در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فردا از ساعت ۲۰ برگزار می‌شود.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران