فوتبال ایران

5775
ما خاتونیم، بی‌رحم و قهرمان!

کفه ترازوی جدول گلزنان تاریخ سنگین شد

ما خاتونیم، بی‌رحم و قهرمان!

۴ مدعی اصلی کفش طلای شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال زنان در اتفاقی جالب از تیم خاتون بم هستند.

به گزارش ایران ورزشی، شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال زنان  به روزهای پایانی‌اش نزدیک می‌شود و تا پایان هفته سیزدهم، خاتون بم تنها تیم بدون شکست این فصل از رقابت‌ها است .شاگردان مرضیه جعفری توانسته‌اند با کسب 33 امتیاز صدرنشین  باشند و ملوان بندرانزلی هم با 31 امتیاز نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده خاتون محسوب می‌شود و شهرداری سیرجان با 29 امتیاز در جایگاه سوم نامش به چشم می‌خورد.

بمی‌ها در شرایطی در کورس قهرمانی، بیشترین شانس را برای رسیدن به مقام نخست در لیگ شانزدهم دارند و فاصله‌شان تا رسیدن به دهمین قهرمانی در تاریخ لیگ برتر فوتبال زنان، کم و کم‌تر می‌شود که آن‌ها از حیث آمار و ارقام کارنامه جالب‌توجهی را از خود به جای گذاشته‌اند. شاگردان مرضیه جعفری در کنار حفظ روند شکست‌ناپذیری خود، توانسته‌اند در 13 بازی، 53 گل به‌ثمر برسانند که بیشترین میزان گل زده در فصل جاری لیگ برتر فوتبال زنان است و در فاز دفاعی هم خاتون با دریافت تنها 4 گل، صاحب برترین خط دفاع لیگ شانزدهم است.

کورس قهرمانی لیگ برتر فوتبال زنان در شرایطی با حضور تیم‌های خاتون بم، ملوان بندرانزلی و شهرداری سیرجان شکل گرفته و 3 تیم در سودای رسیدن به مقام قهرمانی هستند که در جدول گلزنان، رقابت برای رسیدن به کفش طلای لیگ شانزدهم متفاوت پیش می‌رود؛ به‌طوری‌که تنوع گلزن در اردوی خاتون باعث شد تا 4 مدعی اصلی رسیدن به عنوان خانم گلی این فصل از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان از تیم خاتون بم باشند که اتفاقی کم‌سابقه و بی‌نظیر در تاریخ فوتبال زنان ایران محسوب می‌شود.

قنبری چهارمین کفش را می خواهد

زهرا قنبری ستاره 31 ساله خاتون بم که طی روزهای آینده وارد سی‌ودومین سال زندگی خود می‌شود، در آستانه رسیدن به چهارمین عنوان خانم گلی‌اش است. قنبری که برترین گلزن باشگاهی و ملی فوتبال زنان محسوب می‌شود، بعد از 3 هفته ناکامی در مسیر باز کردن دروازه رقبا، در داربی استان کرمان گل زد و دروازه شهرداری سیرجان را فرو ریخت تا سیزدهمین گل خود در فصل جاری لیگ برتر فوتبال زنان را به‌ثمر برساند و به تنهایی صدرنشین جدول گلزنان شود.

دهه‌هشتادی‌های خاتون و رویای خانم گلی

نگین زندی، پدیده خوش‌تکنیک و ریزنقش خاتون بم با 12 گل زده، دومین گلزن برتر لیگ شانزدهم است و این فرصت را دارد تا بتواند در 20 سالگی برای نخستین‌بار به مقام خانم گلی برسد. جالب آنکه سومین گلزن برتر این فصل هم دهه‌هشتادی است؛ سارا دیدار. مهاجم جوان و 19 ساله خاتون بم، 11 بار دروازه رقبا را در فصل جاری فرو ریخته و در سودای آن است تا برای اولین‌بار به کفش طلای لیگ برتر فوتبال زنان دست پیدا کند.

مدافعی که دنبال خانم گلی است  

مونا حمودی، ستاره باتجربه خاتون در دربی کرمان برای سومین بازی پیاپی موفق به گلزنی برای خاتون شد که شمار گل‌هایش را دورقمی کرد و به عدد 10 رساند و حالا او هم می‌تواند در صورت حفظ فرم درخشان خود در مسیر رسیدن به کفش طلای لیگ شانزدهم قدم بردارد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران