فوتبال ایران

5783
یک اروگوئه‌ای ابرقهرمان استقلال-مس رفسنجان

یک اروگوئه‌ای ابرقهرمان استقلال-مس رفسنجان

در تک مسابقه استقلال و مس رفسنجان در جام حذفی مارتین رائول عملکرد خیره کننده‌ای داشته است.

به گزارش ایران ورزشی؛ تنها دیدار استقلال و مس رفسنجان در جام حذفی به سال 1388 باز می‌گردد که این دو تیم به مصاف هم رفتند و مس در ضربات پنالتی با درخشش مارتین رائول اروگوئه‌ای پیروز از میدان خارج شد.

استقلالی‌ها در این مسابقه تعداد زیادی از بازیکنان اصلی خود را روی نیمکت قرار داده بودند و بازیکنانی که کمتر فرصت حضور به آنها رسیده بود در این بازی به میدان رفتند که در این بین میلاد نوری بازیکنی که در پست هافبک وسط بازی می‌کرد برای استقلال گلزنی هم کرد، امیرحسین محمدی (۲۲) و میلاد داوودی (۳۷) برای مس رفسنجان گلزنی کردند و گل‌های تیم استقلال نیز توسط میلاد نوری (۲۲) و علی علیزاده (۲۶) به ثمر رسید.

اما نکته کلیدی این مسابقه درخشش مارتین رائول بود که دو پنالتی در جریان مسابقه و یک پنالتی در ضربات پنالتی انتهای مسابقه مهار کرد و نقش کلیدی در پیروزی مس رفسنجان در این مسابقه داشت.

در ضربات پنالتی 9 بازیکن ضربات خود را گل کردند و در ضربه آخر یدالله اکبری هافبک باتجربه و پنالتی‌زن استقلال پشت توپ قرار گرفت و مارتین رائول سومین ضربه پنالتی را هم مهار کرد تا پیروزی دراماتیک مس مقابل قهرمان لیگ برتر رقم بخورد.

در بازی فردا حسین و حامد لک بازیکنان کلیدی در این مسابقه هستند که در صورت کشیده شدن بازی به ضربات پنالتی نقش ویژه‌ای می‌‌توانند ایفا کنند، هر دو بازیکن هفته گذشته از بهترین دروازه‌بان‌های لیگ بودند و عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند.

پنالتی اول استقلالی‌ها در دقیقه 26 توسط علی علیزاده به سمت دروازه رائول شلیک شد و این دروازه‌بان این ضربه را مهار کرد، دومین پنالتی استقلال در وقت اضافه دوم به سود استقلال گرفته شد و حسین کاظمی که به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمده پشت توپ قرار گرفت و بازهم رائول بود که توپ را مهار کرد و بازی به ضربات پنالتی کشیده شد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران