فوتبال ایران

580
بازیکنان استقلال تا قبل از دربی پول می‌خواهند آقای خطیر

بازیکنان استقلال تا قبل از دربی پول می‌خواهند آقای خطیر

بازیکنان استقلال از مدیریت این باشگاه خواستند تا قبل از دربی ۱۰۲ حساب‌ها را دوباره شارژ کنند.

به گزارش ایران ورزشی، باشگاه استقلال هنوز نتوانسته بودجه‌ای را فراهم کند تا اینکه قبل از دربی 102 به بازیکنان و اعضای کادر فنی پول بدهد.

طبق برنامه مدیریت باشگاه قرار است در دی ماه 10 درصد از حقوق این فصل به بازیکنان و اعضای کادر فنی داده شود اما بازیکنان اعتقاد دارند که باشگاه باید تا قبل از دربی به آن‌ها مبالغی را پرداخت کند.

این طور که گفته می‌شود علی خطیر به بازیکنان استقلال قول داده بود که تا قبل از دربی آن‌ها را دوباره شارژ کند. این وعده در زمان پرداخت 20 درصد از مطالبات این فصل بازیکنان داده شد اما ظاهرا خطیر تا به امروز نتوانسته از پس مشکلات مالی باشگاه برآید و همچنان به دنبال دریافت بودجه از طریق جذب اسپانسر است. حال شاید تا زمان برگزاری دربی مقدمات اخذ مبالغی از اسپانسرها فراهم شود تا باشگاه استقلال بتواند قبل از دربی بخش دیگری از حقوق بازیکنان را واریز کند اما این منوط به فراهم شدن پول است که خطیر تا امروز موفق به انجام این کار نشده است.

این درحالی است که باشگاه پرسپولیس درنظر دارد پیش از دربی مبالغی را به حساب بازیکنان و اعضای کادر فنی خود واریز کند تا آن‌ها با روحیه بیشتری گام به این میدان بگذارند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران