فوتبال جهان

5803
عکس / پنالتی ما را دزدیدی!

خشم سیتی از داور دربی؛

عکس / پنالتی ما را دزدیدی!

دربی منچستر خیلی زود به جنجال داوری همراه شد و منچسترسیتی معتقد است یک ‏پنالتی به سودش گرفته نشده است. ‏

به گزارش ایران ورزشی؛ منچسترسیتی از دقایقی پیش در یک بازی بسیار حساس در خانه خود میزبان منچستریونایتد است. دربی شهر منچستر در حال حاضر برای تیم پپ اهمیتی مضاعف پیدا کرده چرا که پیروز نشدن در این مسابقه می‌تواند به شانس سیتی در کورس قهرمانی لطمه‌ای بزرگ وارد کند.

بازی دو تیم در اتحاد خیلی زودتر از آنچه تصور می‌شد با جنجال مواجه شد. در دقیقه 4 دی‌بروینه پاسی عالی برای جان استونز پیش‌تاخته به درون محوطه جریمه یونایتد فرستاد.

استونز که رافائل واران را مقابل خود داشت سعی کرد با حرکت به عرض فرصت شوتزنی را برای خود فراهم کند اما کاسمیرو از پشت سر رسید و برخورد پای او با استونز باعث سرنگونی او شد.

بازیکنان منچسترسیتی دستها را بالا برده و معتقد بودند باید یک پنالتی به سود آنها اعلام شود ولی داور نظر دیگری داشت. بعد از بررسی با وی‌ای‌آر نظر داور تایید شد و در صحنه‌های آهسته به نظر می‌رسید که کاسمیرو پای استونز را نزده و برخوردی معمولی بین دو بازیکن اتفاق‌ می‌افتد.

آنچه ستیزن‌ها را از این تصمیم داوری بیشتر ناراحت می‌کند این است که چهار دقیقه بعد مارکوس رشفورد با شوتی سهمگین دروازه سیتی را باز کرد و در حال حاضر بازی با برتری یک گله شیاطین سرخ ادامه دارد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال جهان