ورزش جهان

5811
دومین قهرمانی متوالی د مینور در آکاپولکو

دومین قهرمانی متوالی د مینور در آکاپولکو

بازیکن استرالیایی اولین خود در فصل ۲۰۲۴ را دشت کرد.

به گزارش ایران ورزشی؛ الکس د مینور در ادامه نتایج خوبش در فصل ۲۰۲۴ با پیروزی مقابل کسپر رود عنوان قهرمانی رقابت‌های پانصد امتیازی آکاپولکو را به خود اختصاص داد.

مرد نهم تنیس جهان در دیدار پایانی این رقابت‌ها که یک ساعت و ۵۷ دقیقه به طول انجامید، سه مرتبه حریف نروژی‌اش را بریک کرد و در دو ست پیاپی با نتیجه مشابه ۶-۴ نفر یازدهم رده‌بندی را شکست داد تا با موفقیت از قهرمانی خود در مکزیک دفاع کند.

این هشتمین عنوان حرفه‌ای تنیس‌باز ۲۵ ساله استرالیایی به حساب می‌آید و او بعد از داوید فرر در سال ۲۰۱۲ به نخستین بازیکنی تبدیل شد که از قهرمانی‌اش در آکاپولکو دفاع می‌کند.

د مینور که آمارش در مسابقات این فصل را به ۱۵ پیروزی و ۴ شکست بهبود بخشید، بعد از فتح آکاپولکو گفت: «هفته شگفت‌انگیزی بود و انتظار چنین عملکردی را نداشتم. با شرایط ایده‌آل به مکزیک نیامدم اما با خودم گفتم که باید شانسم را امتحان کنم. به نظرم امروز بهترین نمایشم در کل تورنمنت را ارائه دادم و بسیار از این بابت خوشحالم.»

در سوی دیگر اما کسپر رود باز هم در فتح یک عنوان غیر ۲۵۰ امتیازی ناکام ماند تا هم‌چنان این طلسم برای او ادامه پیدا کند.

مرد دوم پیشین تنیس جهان با وجود این‌که سابقه حضور در فینال تمام رده‌های مسابقات تنیس را دارد اما تاکنون نتوانسته غیر از مسابقات ۲۵۰ امتیازی در سایر رده‌ها جامی کسب کند.

اضافه می‌شود با پایان یافتن مسابقات دبی و آکاپولکو در امارات و مکزیک، مسابقات تور جهانی تنیس از این هفته به آمریکای شمالی می‌رود و از روز چهارشنبه ستارگان تنیس جهان در چارچوب اولین مسترز فصل در ایندین ولز به رقابت خواهند پرداخت.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های ورزش جهان