فوتبال جهان

5823
سیتیزن‌های اصیل به یونایتد احترام می‌گذارند!

دستگیری هواداران سیتی که سانحه مونیخ را مسخره کردند؛

سیتیزن‌های اصیل به یونایتد احترام می‌گذارند!

چند هوادار منچسترسیتی حادثه مونیخ را به سخره گرفتند و توسط پلیس دستگیر شدند.

به گزارش ایران ورزشی، دیدار منچستریونایتد و منچسترسیتی در هر حالی جذاب و پر حاشیه است. فرقی نمی‌کند یونایتد در دوران پادشاهی باشد یا سیتی، این بازی همیشه پر از حاشیه است و داربی شهر منچستر، شرایط این شهر انگلیس را کاملا تغییر می‌دهد.

دیدار سنتی یونایتد و سیتی همیشه افرادی را داشته که اسطوره‌ها و یا اتفاقات خاص هر تیم را مسخره می‌کردند و نمونه‌های آن بسیار زیاد است. یکی از نقاط تاریخ مورد تمسخر برخی از سیتیزن‌ها، حادثه هوایی مونیخ است. منچستریونایتد و بیشتر انگلیسی‌ها همیشه به این روز خاص احترام می‌گذارند اما برخی افراد هنوز به تمسخر از آن حادثه یاد می‌کنند. عموما رفتار چنین افرادی توسط تیم‌ها و یا مسئولان انگلیسی با جدیت خاصی پاسخ داده می‌شود و حتی دیگر هواداران تیم‌های مقابل منچستریونایتد با این افراد و این نوع شوخی برخوردی جدی می‌کنند. در داربی روز گذشته، افراد بی‌فرهنگ و افراد محترم در جمع هواداران سیتیزن‌ها در مقابل یکدیگر قرار گرفتند.

قبل و حین بازی، چند شخص در سکوی طرفداران منچسترسیتی با حرکت دستان خود همانند هواپیما و دیگر حرکات ناپسند که مشخصا به حادثه مونیخ یونایتدی‌ها اشاره می‌کرد، سعی داشتند هواداران و بازیکنان یونایتد را عصبانی کنند. با این وجود رفتار آنها باعث شد تا هواداران منچسترسیتی خونشان به جوش بیاید و خواستار برخورد جدی شدند. این افراد توسط سیتیزن‌ها شناسایی شدند و دیگر هواداران با اعلام حرکات این افراد به پلیس خواستند تا با چنین افرادی برخورد شود. چند هوادار دیگر منچسترسیتی از این حرکت فیلم گرفتند تا پلیس با مدارک کامل بتواند جرم را به اثبات برساند.

پلیس منچستر در بیانیه‌ای در این مورد گفت: «در داربی منچستر، ماموران افرادی را به ظن حرکاتی مربوط به تمسخر تراژدی یونایتدی‌ها دستگیر کردند. به دنبال گزارش‌هایی از جمعیت هواداران منچسترسیتی، افراد بلافاصله توسط ماموران ما دستگیر شدند و روند تشکیل پرونده برای آنها انجام خواهد شد.» سران منچسترسیتی در راستای بزرگداشت این حادثه تلخ احترام زیادی برای همشهری خود قائل هستند و بارها مشاهده شده در مراسم‌های مربوط به این موضوع با تمام وجود شرکت و همدردی خود را نسبت به همشهری اعلام می‌کنند. احتمالا پس از اثبات جرم، این افراد برای همیشه از حضور در استادیوم اتحاد محروم شوند زیرا سیتیزن‌ها در مواجهه با چنین موضوعاتی بسیار جدی هستند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال جهان