فوتبال ایران

5845
استقلال باخت و حذف شد/ ترکش‌های هزار و یک درگیری!

مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور؛

استقلال باخت و حذف شد/ ترکش‌های هزار و یک درگیری!

در مسابقات مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور، نارنجی پوشان مس رفسنجان با دو گل به تیم استقلال، آبی پوشان پایتخت را بدرقه کردند.

به گزارش ایران ورزشی؛ در رقابت های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور، تیم استقلال امروز میهمان مس رفسنجان بود. این بازی در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان برگزار شد. دو تیم برای صعود به دور بعد و زنده نگه داشتن شانس خود جهت رسیدن به مراحل بالاتر به مصاف هم رفتند که در نتیجه تیم مس رفسنجان در یک بازی حساب شده با دو گل توانست تیم استقال را از گردونه رقابت های جام حذفی حذف کند.

نیمه اول؛

ابتدای بازی چند موقعیت برای مهاجمان استقلال ایجاد شد اما به گل نرسیدند؛ حتی دقیقه 8 بازی به پنالتی هم رسیدند اما دروازه بان تیم مس زیرکانه پنالتی استقالی ها را گرفت و تا دقیقه 18 بازی با مالکیت استقلال پیش می رفت تا اینکه در این دقایق نزدیک بود مسی‌ها استقلالی ها را غافلگیر کنند و به گل برسند اما آنها مالکیت توپ ها را از دست می دادند ولی روند تهاجمی مسی ها ادامه داشت تا اینکه بالاخره در دقیقه 24 بازی پس از یک و دوی سعید واسعی با فرشید باقری، واسعی وارد محوطه جریمه شد و با یک پاس در عرض، محبی را صاحب توپ کرد و این بازیکن به راحتی دروازه آبی ها را باز کرد. در دقایق 34 و 43 تیم آبی ها صاحب موقعیت روی دروازه تیم حریف شدند اما به گل نرسیدند. و نیمه اول با همان نتیجه یک بر صفر به سود نارنجی پوشان مس پایان یافت.

نیمه دوم؛

در ابتدای این نیمه یعنی در دقیقه 47 بازی، ارسال کرنر جلالی با ضربه سر سیلوا از بالای دروازه به بیرون رفت. حملات تیم مس ادامه داشت و روند بازی کاملا به سود نارنجی پوشان پیش می رفت. در دقیقه 55 بازی، شوت محکم و روی پای امید حامدی فر را حامد لک به خوبی مهار کرد. در دقیقه 63 بازی محبی بهترین فرصت ممکن برای رسیدن به گل دوم را از دست داد. حسن جعفری از زمین خود یک ضربه کاشته را به پشت مدافعان استقلال انداخت که محبی با استفاده از تعلل سیلوا ضربه اش را زد که سیدحسین حسینی با پا و به زیبایی دروازه تیمش را نجات داد.

در دقیقه 67 روی نفوذ منتظر محمد از پشت مدافعان استقلال، این بازیکن با ضربه‌ای چیپ و فنی توپ را از بالای سر حسینی وارد دروازه استقلال کرد. نکته جالب توجه درباره گل‌زنی محمد این است که او به عنوان بازیکن استقلال به صورت قرضی در مس رفسنجان حضور دارد. در دقیقه 80 بازی امید حامدی فر با یک ضربه قیچی برگردان تماشایی دروازه مس را تهدید کرد که شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقایق پایانی حملات تیم استقلال روی دروازه نارنجی پوشان ادامه داشت اما حامد لک اکثر توپ مهاجمان را یکی پس دیگر مهار کرد و بازی با نتیجه 2 بر صفر به سود مسی ها پایان یافت.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران