ورزش جهان

5881
پیروزی آلکاراس مقابل نادال در لاس وگاس

دوئل ماتادورها؛

پیروزی آلکاراس مقابل نادال در لاس وگاس

دیدار نمایشی نتفلیکس اسلم با برتری ماتادور جوان به پایان رسید.

به گزارش ایران ورزشی؛رافائل نادال و کارلوس آلکاراس ستاره‌های دو نسل مختلف تنیس اسپانیا و جهان شامگاه یکشنبه در یک دیدار نمایشی در شهر لاس وگاس به مصاف هم رفتند.

در این دیدار که “نتفلیکس اسلم” نام داشت و به صورت زنده از این غول رسانه‌ای پخش شد، آلکاراس ۲۰ ساله بعد از واگذاری ست اول با نتیجه ۳-۶، به بازی برگشت و حریف پرآوازه و الگوی دوران کودکی خود را در ست دوم ۶-۴ شکست داد تا کار به سوپرتایبریک بکشد، جاییکه ماتادور جوان در نهایت ۱۴ بر ۱۲ بر ماتادور کهنه کار غلبه کرد و پیروز مسابقه لقب گرفت.

این مسابقه با حضور ۹۴۸۹ تماشاگر برگزار شد و چهره‌های شاخص هنر و سینما همچون مایکل داگلاس، کاترین زتا-جونز، شارلیز ترون، دانای گوریرا، لوگان لرمان و مانو ریوس از نزدیک‌تر تماشاگر آن بودند‌.

نادال در این مسابقه روی‌هم‌رفته نمایش خوبی داشت تا بعد از‌ مصد‌ومیت تازه‌ای که در ابتدای فصل گریبانگیرش شد، آمادگی خود را در آستانه اولین مسترز فصل در ایندین ولز محک بزند.

اسطوره اسپانیایی دنیای تنیس پس از این مسابقه با تمجید از حریف جوان خود گفت: «به عنوان یک بازیکن خوشحالم که قرار نیست با او خیلی مسابقه دهم. اما به عنوان یک هوادار، امیدوارم سال‌ها از تماشای بازی او لذت ببرم. در اسپانیا ما باید خوشحال باشیم که کسی مثل کارلوس را داریم او بازیکن فوق‌العاده‌ای است. تنها ۲۰ سال دارد و تا اینجا دو گرند اسلم و چند رقابت مهم را فتح کرده است.»

نادال که ۳۷ سال دارد ژانویه گذشته بعد از یک سال غیبت به میادین برگشت اما با بدشانسی بار دیگر از ناحیه عضله لگن مصدوم شد و اولین گرند اسلم فصل در ملبورن را از دست داد.

قهرمان ۲۲ دوره گرند اسلم در مصاحبه مطبوعاتی خود در لاس وگاس ابراز امیدواری کرد که در ایندین‌ولز از هر گونه مصدومیت در امان بماند تا بتواند در مسابقات خاک رس به آمادگی کامل برسد.

ماتادور گفت: «هر چه در توان دارم را برای فصل خاک می‌گذارم. چه آخرین فصل من باشد چه نباشد. درباره بازنشستگی هنوز به تصمیم قطعی نرسیده‌ام… اما حقیقت آن است که در دو سال گذشته نتوانسته‌ام بازی کنم. زندگی مسیر را به شما نشان می‌دهد.»

نادال پیش از این اعلام کرده بود که اولویت اصلی او در این فصل حضور در مسابقات اوپن فرانسه و المپیک پاریس است.‌

نادال که سه بار قهرمان ایندین‌ولز شده است، روز پنجشنبه در نخستین دیدار خود در این تورنمنت که در صحرای کالیفرنیای جنوبی برگزار می‌شود، به میدان خواهد رفت.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های ورزش جهان