کشتی و وزنه‌برداری

5987
ساروی به مدال طلا رسید،گرمسیری نقره و مهدی زاده برنز

ساروی به مدال طلا رسید،گرمسیری نقره و مهدی زاده برنز

رقابت‌های رده بندی و فینال پنج وزن نخست رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام وهبی، امشب در شهر آنتالیا ترکیه در حال برگزاری است.

به گزارش ایران ورزشی؛ در وزن 97 کیلوگرم محمدهادی ساروی در دور نخست با نتیجه 3 بر 1 ایلماز دوغان از ترکیه را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 4 بر 3 از سد آرتور سارگسیان از روسیه گذشت. و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 2 بر 1 سعید بیبولاتوف از روسیه را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. ساروی در این مرحله با نتیجه 7 بر 6 از سد نیکولای خومنکو از روسیه گذشت و به دیدار فینال راه یافت، وی در این دیدار با نتیجه ۵ بر ۱ از سد مهدی بالی گذشت و به مدال طلا دست یافت.

رسول گرمسیری نیز در وزن ۸۲ کیلوگرم در دور نخست با توجه به حاضر نشدن یونس امره باشار از ترکیه پیروز مبارزه شد. وی در دور بعد با نتیجه 2 بر 1 تورنیکه دزاماشویلی از گرجستان شکست داد و به مرحله نیمه نهایی رفت. دو نماینده کشورمان در مرحله نیمه نهایی به مصاف هم رفتند که گرمسیری با نتیجه 8 بر 5 به پیروزی رسید و به دیدار فینال راه یافت.گرمیسری در این دیدار مقابل استانیسلاو شافرنکا از بلاروس با نتیجه ۵ بر ۳ مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

در وزن 82 کیلوگرم هم عباس مهدی زاده در دور اول با نتیجه 5 بر 3 تونجای وزیرزاده از آذربایجان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 12 بر 3 حسن برک کیلینج از ترکیه را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت، مهدی زاده در این مرحله با نتیجه ۸ بر ۵ مغلوب رسول گرمسیری دیگر نماینده کشورمان شد و راهی دیدار رده بندی شد، و با توجه به عدم حضور یونس باشار از ترکیه در دیدار رده‌بندی نماینده کشورمان صاحب مدال برنز شد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های کشتی و وزنه‌برداری