فوتبال ایران

6016
بلانکو زیر ذره بین استقلالی‌ها| شایعه نارضایتی خطیر صحت دارد؟

بلانکو زیر ذره بین استقلالی‌ها| شایعه نارضایتی خطیر صحت دارد؟

شایعه نارضایتی خطیر از عملکرد بلانکو در حالی به گوش می‌رسد که این بازیکن آرژانتینی نتوانسته عملکرد مطلوبی از خود به جا بگذارد.

به گزارش ایران ورزشی، از زمانی که قرار شد بلانکو به استقلال بیاید زمزمه‌هایی درباره نارضایتی علی خطیر از جذب این بازیکن به گوش می‌رسید. گفته می‌شد مدیرعامل باشگاه استقلال از کیفیت فنی این بازیکن رضایت ندارد و به همین دلیل مخالف مهاجم آرژانتینی است. خطیر اما هیچ گاه در تمام طول دوران حضور بلانکو در استقلال حتی یک بار هم علیه این بازیکن و یا نکونام که بلانکو را مورد تایید قرار داده مصاحبه‌ای انجام نداد تا مشخص شود اگر هم مخالفتی با جذب بلانکو داشته اما ترجیح می‌دهد به تصمیم فنی سرمربی احترام بگذارد وجملاتی به زبان نیاورد که باعث تخریب این بازیکن شود.

حالا اما دوباره زمزمه‌هایی درباره نارضایتی خطیر از عملکرد بلانکو به گوش می‌رسد که بی ارتباط با عملکرد این بازیکن نیست و اگر نگاهی به آنچه بلانکو تا قبل از بازی با استقلال خوزستان رقم زده، بیندازیم به این باور می‌رسیم که اگر هم خطیر با جذب این بازیکن مخالفتی داشته چندان با عملکرد او بی ارتباط نیست. بلانکو به واقع نتئوانسته تا به امروز در ترکیب استقلال مهره درخشانی باشد و با اینکه در برخی بازی‌ها اثر گذار جلوه کرده اما به هرحال درگلزنی به کامیابی نرسیده است. با این وجود اما خطیر همچنان درمواجهه با این بازیکن در سکوت مطلق به سر می‌برد وحتی اگر هم بخواهد بلانکو را از لیست کنار بگذارد باید تمام حقوق او را بپردازد و به طور قطع مدیر باشگاه استقلال چنین اقدامی انجام نخواهد داد چون اولا به لحاظ مالی به صرفه نیست و دروهله بعدی نیز کنار گذاشتن بلانکو باعث به وجود آمدن تنش‌های بیشتری میان او و کادر فنی به خصوص نکونام خواهد شد. به این ترتیب تحلیل درست درباره ماجرای بلانکو-استقلال و خطیر این است که بازیکن آرژانتینی با همین شرایط فصل را در استقلال به پایان خواهد رساند و اگر هم مدیریت بنای تغییرات داشته باشد به فصل بعد موکول خواهد شد.

به هرحال فرصت کمی هم دراختیار این بازیکن آرژانتینی نیست و بلانکو اگر بتواند در بازی‌های باقی مانده استقلال در لیگ برتر نمایش مطلوبی داشته باشد، در استقلال جایگاهش سفت و محکم خواهد شد و شاید همین خطیر نیز که این روزها مخالف عملکرد او است و رضایت کافی از او ندارد  در نهایت نسبت به عملکرد بلانکو تغییر نگرش دهد و خودش مهاجم آرژانتینی را در استقلال حفظ کند. به هرحال آنچه واقعیت است اینکه بلانکو نه تنها نظر خطیر بلکه هیچ یک از هواداران استقلال و کارشناسان را برآورده نکرده است.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران