فوتبال ایران

6046
اسماعیلی‌فر: 4 ماه است هزار تومان هم دریافت نکرده‌ایم

در نهایت هم هیچ چیز به ما نمی‌دهند!

اسماعیلی‌فر: ۴ ماه است هزار تومان هم دریافت نکرده‌ایم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ۴ ماه است بازیکنان ما هزار تومان هم دریافت نکرده‌اند.

به گزارش ایران ورزشی؛ دانیال اسماعیلی‌فر پس از برتری 4 بر 2 پرسپولیس مقابل فولاد، اظهار داشت: شب خوبی نبود اما خوب تمام شد. بازی را خوب شروع کردیم اما روی غافلگیری گل خوردیم. اگر هواداران نبودند، نمی‌توانستیم 2 بار کامبک بزنیم. دست آنها درد نکند که در این هوای سرد از ما تا دقیقه 90 حمایت کردند.

وی افزود: از مسئولان برگزاری مسابقات یک خواهش دارم. در فرهنگ ایرانی همیشه می‌گویند خانم‌ها مقدم‌تر هستند و باید بهترین نقطه استادیوم را برای بانوان در نظر بگیرند. خوب نیست این همه دور باشند. ما که بانوان را نمی‌بینیم اما نمی‌دانم چگونه آنها را می‌بینند؟ وقتی لطف کرده و به این بندگان خدا اجازه داده‌اید به ورزشگاه بیایند، جایی را در نظر بگیرید که بتوانند راحت بازی را ببینند و همه لذت ببریم.

مدافع پرسپولیس درمورد شرایط این تیم در آستانه دربی با توجه به روند خوبی که از زمان حضور اوسمار و بازیکنان جدید پیش گرفته‌اند، توضیح داد: دربی شرایط خاص خودش را دارد. هنوز به ما نگفته‌اند که بازی برگزار می‌شود یا خیر؟ اگر بخواهند برگزار کنند، 5 روز برای برنامه‌ریزی وقت داریم اما اگر قرار است چهارشنبه برگزار نکنند، مسئولان امر باید تصمیم بگیرند چه روزی برگزار شود؟اسماعیلی‌فر افزود: دربی با همه شرایط ربطی به روند خوب و بد تیم‎ها ندارد. برای هواداران و خودمان بازی حساسی است. شرایط جدول هم به شکلی است که 2 تیم به هم چسبیده‌اند. یک بازی مهم 3 امتیازی است و اهمیتش برای هواداران خیلی زیاد است.

او درمورد محروم شدن حسین کنعانی‌زادگان از حضور در بازی با استقلال، توضیح داد: داور سعی کرد بهترین تصمیم‌ها را بگیرد. هرچند تصمیمش سخت‌گیرانه بود و می‌توانست به حسین کارت ندهد اما به او احترام می‌گذاریم و هیچ وقت علیه داور حرف نزدیم. نظرش این بود به کنعانی کارت بدهد.

بازیکن پرسپولیس درمورد مصدومیت گولسیانی و محرومیت کنعانی‌زادگان در دربی، گفت: 2 دفاع وسط خوب دیگر داریم. علی نعمتی و فرشاد فرجی و حتی وحدت هنانوف هستند. روند پرسپولیس به شکلی است که فرقی ندارد کدام بازیکن بازی کند و چه کسی نباشد. به حدی بازیکن خوب و با انگیزه داریم که هرکس نباشد، بهتر از او در ترکیب قرار می‌گیرد و به بهترین شکل کارش را انجام می‌دهد.

اسماعیلی‌فر درمورد عملکرد خوب خودش در بازی با فولاد، پاسخ داد: امروز توانستم به تیم کمک کنم و نتیجه تیمی بهتر از عملکرد شخصی من است. فولاد در نیم فصل دوم تقویت شده و بازی سختی داشتیم. 2 بار عقب افتادیم و توانستیم کامبک بزنیم.

وی افزود: شخصیت تیمی پرسپولیس را نشان دادیم و با یک نتیجه خوب هواداران را بدرقه کرده و در کورس ماندیم.مدافع پرسپولیس با اشاره به مشکلات مالی این تیم، خاطرنشان کرد: امیدوارم درویش اکنون که تیم حاشیه‌ای ندارد و شرایط‌مان خوب است، هوای تیم را بیشتر داشته باشد. 4 ماه است هیچ دریافتی نداشتیم. حتی هزار تومان. می‌دانم مشکلات باشگاه خیلی زیاد است. هر زمان می‌خواهند تیم را از لحاظ مالی شارژ کنند، مشکل جدیدی ایجاد می‌شود به شکلی که 10 درصدمان 7 درصد یا 5 درصد می‌شود. در نهایت هم هیچ چیز به ما نمی‌دهند!

اسماعیلی‌فر تصریح کرد: شب عید است و تیم بازیکن، ماساژور، کادرپزشکی و مربی دارد. امیدوارم ما را حمایت کنند.

وی درمورد احتمال دعوتش به تیم ملی، گفت: مسئله‌ای نیست که بتوانم درموردش نظر بدهم. باید از امیر قلعه‌نویی بپرسید.
انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران