اخبار

6117
نصیرشلال: در منامه از المپیکی‌ها استفاده نمی‌کنیم

نصیرشلال: در منامه از المپیکی‌ها استفاده نمی‌کنیم

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: مسابقات جهانی منامه دو ماه بعد از المپیک است و این امکان وجود دارد که نتوانیم از نفرات المپیکی در مسابقات جهانی استفاده کنیم.

به گزارش ایران ورزشی؛ نواب نصیرشلال در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه به خانه خودمان در کمپ تیم های ملی وزنه برداری بازگشتیم، اظهار کرد: ۱۰ سال در این سالن تمرین کردم و خوشحالم که می‌بینم شرایط این سالن بهتر از همیشه است. من مطمئنم با این تجهیزات و این فضا بچه‌ها هم با روحیه بیشتری تمرین می‌کنند.

وی افزود: از ابتدا که مسئولیت هدایت تیم ملی را برعهده گرفتم با توجه به اینکه از پشتوانه‌های زیادی برخوردار نبودم و میانگین سنی تیم اصلی هم‌ بالا رفته بود، تمام تلاشم بر این بود که یک تیم جوان و با انگیزه را در کنار نفرات اصلی ایجاد کنم. خوشبختانه الان شرایط تا حدودی قابل قبول است، هرچند هنوز هم به لحاظ کمی دستمان خالی است و باید نفرات بیشتری را مورد توجه قرار دهیم تا انشالله بعد از المپیک پاریس این خلا کمتر احساس شود.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: مسابقات جهانی منامه دو ماه بعد از المپیک است و این امکان وجود دارد که نتوانیم از نفرات المپیکی در مسابقات جهانی استفاده کنیم. به همین خاطر از سجاد انوشیروانی خواهش کردیم با وجود هزینه‌های بالا، شرایطی را فراهم کند که ما بتوانیم از نفرات بیشتری در اردوها استفاده کنیم تا در کنار بحث المپیک به نفرات باانگیزه و جوان برای مسابقات بعدی فرصت بدهیم.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار