ورزش جهان

6151
بازگشت جوکوویچ به ایندین ولز

بازگشت جوکوویچ به ایندین ولز

مرد اول تنیس جهان به دنبال ششمین قهرمانی مسترز ایندین ولز است.

به گزارش ایران ورزشی؛مرد اول تنیس جهان به دنبال ششمین قهرمانی مسترز ایندین ولز است.نواک جوکوویچ در نخستین دیدار خود بعد از شکست مقابل یانیک سینر در نیمه‌نهایی اوپن استرالیا بامداد امروز در مسابقات ایندین ولز به میدان رفت.

اسطوره ۳۶ ساله صربستانی که بعد از پنج سال به صحرای کالیفرنیا بازگشته در این دیدار الکساندر ووکیچ را مغلوب کرد و راهی دور سوم مسابقات شد.

مرد اول تنیس جهان اگرچه مقابل این حریف استرالیایی‌ کار چندان آسانی نداشت اما نهایتاً در سه ست با حساب ۶-۲، ۵-۷ و ۶-۳ او را کنار زد تا به چهارصدمین برد خود در رویدادهای مسترز ۱۰۰۰ امتیازی برسد.

تنها رافائل نادال با ۴۰۶ پیروزی در مسابقات مسترز بالاتر از جوکوویچ قرار دارد که به احتمال زیاد نوله طی چند هفته آتی این رکورد را هم به تصاحب خود در خواهد آورد.

نوله که بعد از پنج سال در ایندین ولز بازی می‌کند بعد از این پیروزی گفت: «پنج سال برای یک تنیس‌باز حرفه‌ای زمان بسیار طولانی است، اما در عین حال انگار همین دیروز بود که سال ۲۰۱۹ در اینجا بازی کردم.»

او افزود: «خیلی سریع با تماشاگران و همه کسانی که در پنج سال گذشته ندیده‌ بودم ارتباط برقرار کردم. اینجا در ایندین ولز افراد زیادی برای تماشای تمرینات حضور پیدا می‌کنند. دیدن این همه شور و احترام برای تنیس و بازیکنان فوق‌العاده است.»

آخرین قهرمانی جوکوویچ در ایندین ولز به سال ۲۰۱۶ بر می‌گردد و او حالا برای کسب ششمین جام خود در این مسترز تلاش می‌کند.

صربیناتور که به دنبال چهل‌ویکمین قهرمانی مسترز است در مرحله سوم رقابت‌ها با لوکا ناردی ایتالیایی روبه‌رو خواهد شد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های ورزش جهان