فوتبال ایران

6182
بازار سیاه یک میلیونی برای 90 دقیقه دربی

بلیت‌های داربی فروش رفت؛

بازار سیاه یک میلیونی برای ۹۰ دقیقه دربی

تمام بلیت‌های بازی استقلال و پرسپولیس در هفته بیستم به فروش رفت.

به گزارش ایران ورزشی؛ استقلال و پرسپولیس از ساعت 20 روز چهارشنبه 23 اسفند ماه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت و زمان برگزاری این مسابقه پس از کش و قوس‌های فراوان تغییر نخواهد کرد. باتوجه به شرایط ورزشگاه آزادی و عدم تکمیل بازسازی سکوها، این دیدار با ظرفیت کامل تماشاگران برگزار نخواهد شد و سازمان لیگ 45 هزار بلیت برای این مسابقه در نظر گرفته است.

در همان ساعت ابتدایی بلیت‌فروشی، تمام بلیت‌های داربی 103 به فروش رسید و استقبال بسیار خوبی از تقابل حساس استقلال و پرسپولیس به عمل آمد. موضوعی که باعث شده حالا بلیت‌های زیادی در بازار سیاه به فروش گذاشته شود!

هجوم علاقه‌مندان به تماشای داربی باعث شد سامانه مربوط به فروش بلیت هم برای دقایقی از دسترس خارج شود و طرفداران دو تیم برای خرید بلیت مسابقه روز چهارشنبه به دردسر بیفتند. با این‌حال علی‌رغم این موضوع و افزایش شدید قیمت بلیت‌ها، خیلی زود تمام جایگاه‌ها پر شد و دیگر کسی نمی‌تواند از طریق سامانه بلیت‌فروشی اقدام به خرید بلیت کند.

اتفاق تکراری این مسابقه این است که مثل گذشته بازار سیاه فروش بلیت هم راه افتاده و بسیاری از افراد بلیت‌های خود را حتی تا یک میلیون تومان هم به فروش گذاشته‌اند. این موضوع در داربی‌های قبلی هم رخ داده بود و در بازی امسال هم تکرار شده است.

سازمان لیگ اعلام کرده در ورزشگاه بلیت‌فروشی انجام نخواهد شد و ظرفیت ورزشگاه هم افزایش پیدا نخواهد کرد. البته در داربی‌های قبلی هم این بحث مطرح شد ولی در آستانه شروع مسابقه ظرفیت افزایش پیدا کرد و حتی در ورزشگاه هم بلیت فروخته شد. این موضوع ممکن است در بازی روز چهارشنبه هم تکرار شود و تماشاگران بیشتری در ورزشگاه حاضر شوند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران