توپ و تور

6246
صدرنشین به سختی چادرملو را شکست داد

مرحله پلی اف لیگ برتر والیبال

صدرنشین به سختی چادرملو را شکست داد

تیم فولاد سیرجان ایرانیان مرحله پلی‌آف لیگ برتر مردان را با پیروزی مقابل چادرملو اردکان آغاز کرد تا در یک قدمی صعود به مرحله نیمه‌نهایی قرار گیرد.

به گزارش ایران ورزشی؛ مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران از امشب آغاز ‌شد و هشت تیم صعود کننده به این مرحله در سالن فدراسیون والیبال برای حضور در جمع چهار تیم برتر مسابقات به مصاف یکدیگر می‌روند.

این مرحله از مسابقات به صورت دو برد از سه بازی برگزار می‌شود که در نخستین مسابقه این مرحله تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان و چادرملو اردکان به مصاف یکدیگر رفتند و فولادی‌ها سه بر دو حریف خود را شکست دادند تا یک گام به مرحله نیمه‌نهایی نزدیک شوند.

چادرملو که رقابت بسیار نزدیکی با فولاد در این مسابقه داشت، در ست‌های دوم و سوم 25 بر 22 و 25 بر 14 به پیروزی رسید، اما در ست‌های اول، چهارم و پنجم با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 20 و 15 بر 12 نتیجه را واگذار کرد تا امیدش برای صعود به جمع چهار تیم برتر به نصف کاهش یابد.

فولاد سیرجان در صورت کسب دومین برد و صعود به مرحله بعد، حریف برنده نهایی دیدار دو تیم پیکان و گیتی‌پسند در مرحله نیمه‌نهایی خواهد شد.

وحید مرادی سرپرست فدراسیون والیبال این دیدار را در سالن فدراسیون والیبال به همراه 400 تماشاگر زیر نظر داشت. فاطمه شعبان خمسه سرمربی تیم ملی نوجوانان دختر نیز از جمله حاضران در سالن بود.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های توپ و تور