توپ و تور

6360
سایت کنفدراسیون آسیا: اعتماد جامعه والیبال ایران به رهبری میلاد تقوی

سایت کنفدراسیون آسیا: اعتماد جامعه والیبال ایران به رهبری میلاد تقوی

کنفدارسیون والیبال آسیا در گزارشی به روند برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال ایران پرداخت و نوشت: در انتخاباتی باشکوه، میلاد تقوی با کسب ۶۱ رای پیروز شد.

به گزارش ایران ورزشی  به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال؛  مجمع عمومی انتخابات فدراسیون والیبال امروز  به ریاست سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

کنفدراسیون والیبال |آسیا در گزارشی در سایت رسمی اش  درباره این مجمع نوشت:

فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران (IRIVF) انتخابات ریاست خود را روز شنبه زیر نظر وزارت ورزش و جوانان برگزار کرد.

در انتخاباتی باشکوه، میلاد تقوی با  61 رای پیروز شد. انتخاباتی که با رقابت شدید نامزدها از جمله  محمود افشاردوست دبیرکل اسبق فدراسیون والیبال ایران، فصل جدیدی از والیبال ایران را رقم زد.

میلاد تقوی از سمت خود به عنوان دبیرکل فدراسیون ایران کناره‌گیری کرد تا بتواند طبق قانون در انتخابات شرکت تا بدین طریق، تعهد خود را به ورزش و توسعه آن در ایران نشان دهد. پیروزی مهیج او، با اختلاف قابل توجهی نسبت به نزدیکترین رقیبانش، نشان دهنده  اعتماد جامعه والیبال به رهبری او بود.

محمود افشاردوست، از چهره های برجسته والیبال ایران و عضو فعلی کمیته مربیان AVC، در این انتخابات 6 رای به دست آورد. به‌رغم تجارب و مشارکت گسترده او در این ورزش، نامزدی او برای ریاست برابر حمایت های بی شمار تقوی شکست خورد.

میلاد تقوی در خصوص پیروزی خود در انتخابات از اعتماد نمایندگان به چشم انداز وی برای آینده والیبال ایران تشکر کرد. او برنامه های خود را برای ترویج فراگیری، تقویت توسعه مردمی و ارتقای استانداردهای ورزش در سراسر کشور تشریح کرد.

دوره ریاست چهار ساله فرصتی را برای تقوی فراهم کرده است تا ابتکارات راهبردی را با هدف ارتقای جایگاه والیبال ایران در صحنه جهانی اجرا کند. انتظار می رود رهبری او دوره ای از رشد و شکوفایی این ورزش را آغاز کند که به طور یکسانی به نفع بازیکنان، مربیان و هواداران باشد.

 سه نامزد دیگر این انتخابات (امیرحسین منظمی، پیمان اکبری و محمد منصوری) – از روند انتخابات انصراف دادند تا زمینه را برای رقابت شانه به شانه تقوی و افشاردوست فراهم کردند.

تقوی به عنوان رئیس منتخب، مسئولیت هدایت فدراسیون برای دستیابی به اهداف و تحقق آرزوهای علاقمندان والیبال سراسر ایران را بر عهده گرفت.

فدراسیون والیبال ایران از همه نامزدها برای مشارکت در روند عادلانه و همچنین از وزارت ورزش به دلیل تضمین یکپارچگی و شفافیت انتخابات قدردانی کرد.

با رای اعضای این مجمع عمومی، وحید مرادی و فریبا محمدیان به عنوان نایب رئیس و مهدی اسلامی مجدداً به عنوان خزانه دار انتخاب شدند.

مرادی با نشان دادن ویژگی‌های رهبری استثنایی و تعهد عمیق به ماموریت سازمانی، تجربه و تخصص فراوانی را به عنوان نائب رئیس به ارمغان آورد. رویکرد رویایی و تعهد وی به تعالی بدون شک به تداوم موفقیت و رشد والیبال در جهان کمک خواهد کرد.

به همین ترتیب، انتصاب فریبا محمدیان به عنوان نایب رئیس نشان‌دهنده کمک‌های برجسته و فداکاری تزلزل‌ناپذیر وی برای پیشبرد اهداف فدراسیون است. سوابق گسترده محمدیان به عنوان معاون سابق وزیر ورزش، دارایی ارزشمندی را برای تیم رهبری به ارمغان آورد تا بتواند عصر والیبال مدرن را در ایران به پیش ببرد.

علاوه بر این، انتخاب مجدد مهدی اسلامی، عضو فعلی کمیته مالی AVC، به عنوان خزانه‌دار، نشان‌دهنده اعتماد اعضا به توانایی او برای مدیریت موثر منابع مالی سازمان و تضمین مسئولیت‌های مالی است.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های توپ و تور