فوتبال ایران

6395
نوزر استادی.م فوتبال را تعطیل کرد

نوزر استادی.م فوتبال را تعطیل کرد

به دلیل کمبود نور ورزشگاه سردارجنگل رشت، دیدار تیمهای فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی و خاتون بم با ۲۴ ساعت تاخیر در بندر انزلی انجام خواهد شد.

به گزارش ایران ورزشی؛ قرار بود تیمهای فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی و خاتون بم از ساعت ۱۹ امروز(یکشنبه) در هفته شانزدهم رقابتهای لیگ برتر کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم بروند،اما به دلیل عدم شرایط مناسب ورزشگاه سردارجنگل رشت برای انجام بازی در این ساعت و به دلیل کافی نبودن نور این ورزشگاه و همچنین همزمانی این بازی با دیدار تیمهای فوتبال ملوان و صنعت نفت آبادان در بندرانزلی، باشگاه ملوان درخواست کردکه این دیدار با ۲۴ ساعت تاخیر و در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی برگزار شود.

طبق اعلام سازمان لیگ، بازی حساس تیمهای بانوان ملوان و خاتون بم نیز از ساعت ۱۹ روز دوشنبه(فردا) در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی با قضاوت مهناز ذکایی برگزار می شود.

با توجه به اینکه ۲ تیم فوتبال بانوان خاتون بم و ملوان بندرانزلی با کسب ۳۵ امتیاز و به دلیل تفاضل گل، به ترتیب در رتبه‌های نخست و دوم جدول رده‌بندی قرار دارند، نتیجه این بازی می تواند تا حد زیادی قهرمانی فصل جاری را مشخص سازد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران