فوتبال ایران

651
طلسم طارمی مقابل بارسلونا؛ این VAR لعنتی

۲ گل مردود در ۵۵ روز

طلسم طارمی مقابل بارسلونا؛ این VAR لعنتی

انگار مهدی طارمی مقابل بارسلونا طلسم شده و هر کاری می‌کند نمی‌تواند دروازه این غول اسپانیایی را فرو بریزد.

به گزارش ایران ورزشی؛ مهدی طارمی 55 روز پس از دیدار رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلونا که علی‌رغم نمایش درخشان در ترکیب پورتو، نتوانسته بود به خواسته‌اش برسد و همه کار برای رسیدن تیمش به برد در آن بازی انجام داد، در مسابقه برگشت هم با شرایط مشابهی در نیمه اول مواجه شد که تلاش او برای گلزنی بی‌ثمر بود.
در بازی رفت با وجود اینکه طارمی دروازه ترشتگن را به زیباترین شکل ممکن باز کرد، گل او ثبت نشد و همین اتفاق دوباره برابر آبی‌اناری‌ها برای او رخ داد. مهدی در دقیقه 26 توپ ارسالی از جناح راست زمین و ضربه پشت سر اوانیلسون را با فرار پشت مدافعان حریف با ضربه نمایشی تبدیل به گل کرد که کمک داور دوم پرچم خود را در این صحنه بالا برد و در ادامه هم کمک داور ویدیویی در هدست به داور وسط مردود شدن گل را اعلام کرد تا طارمی با حسرت به میانه زمین برگردد.
په‌په برزیلی یک گل برای پورتو زد و کانسلوی پرتغالی خیلی زود آن را جواب داد. طارمی در دقیقه 43 هم دوباره یک خلق موقعیت داشت اما پاس گل برای او ثبت نشد تا در نهایت نیمه اول با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کند. در دقیقه 55 فرصت خوب دیگری برای پورتو و طارمی از دست رفت و این بار پاس فرار پشت مدافعان بارسلونا را په‌په با حرکت تند و تیز و پاس در عرض برای ستاره ایرانی فرستاد اما او به جای توپ، پای آرائوخو را شوت کرد تا یک خطا به سود شاگردان ژاوی اعلام شود.
بارسلونا در دقیقه 57 گل دوم را توسط ژوآئو فیلیکس پرتغالی به ثمر رساند اما در ادامه پورتو نیز موقعیت‌های خوبی به دست آورد که یک بار هم ایجاد فرصت توسط طارمی تبدیل به گل نشد. طارمی در دقیقه 80 بهترین کار را در زمان حمله به محوطه جریمه بارسلونا انجام داد و با پاس کات‌بک عالی توپ را به په‌په رساند اما ضربه او را انئا برگشت داد. بازی با نتیجه 2 بر یک به سود بارسلونا تمام شد تا این تیم در صدر بایستد و پورتو هم امیدوار به صعود بماند. طارمی هم از کارشناسان نمره خوب 7 را دریافت کرد.
انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران