منهای فوتبال

6527
اسدی: رهبری با درایت‌شان بر نقش مردم تاکید دارند؛ باید به ورزشکاران نخبه و مستعد توجه کرد

اسدی: رهبری با درایت‌شان بر نقش مردم تاکید دارند؛ باید به ورزشکاران نخبه و مستعد توجه کرد

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: مقام معظم رهبری در ابتدای سال هدفی را تعیین کردند که در آن به نقش مردم تاکید شده است و این امر حکایت از درایت و نگاه مدبرانه ایشان دارد.

به گزارش ایران ورزشی و به نقل از ایرنا، رسول اسدی صبح شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران ورزشی با اشاره به شعار سال از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: مقام معظم رهبری هر ساله شعاری را تعیین می‌کنند که همه بخش‌های کشور با سیاست‌گذاری‌های خود در این مسیر گام برداشته و حرکت می‌کنند. امسال نیز از سوی ایشان جهش تولید با مشارکت مردم به عنوان هدف تعیین شده است. این شعار یک پیام مهم دارد و آن توجهی است که به مردم و ملت شریف ایران شده و جا دارد همه با هر نگاه سیاسی، در این مسیر گام بردارند.

وی اضافه کرد: برای رسیدن به یک هدف باید صبور بود و شیکبایی داشت. بدون شک هر چه هدف بزرگ‌تر باشد مسیر سخت‌تر خواهد بود اما ملت شریف ایران نشان داده‌اند با اتحاد و همدلی هر مانعی را می‌توان از پیش رو برداشت و این را بارها در گذر تاریخ تجربه کرده‌ایم.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری با اشاره به موفقیت‌های به دست آمده در عرصه ورزش گفت: ورزش یک پدیده اجتماعی است که مخاطبان بسیاری در داخل و خارج از کشور دارد و همواره در مرکز توجه مردم و رسانه‌هاست. خوشبختانه در ورزش ایران جوان‌هایی را داریم که با اقتدار پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآورده و سرود کشورمان را طنین انداز کرده‌اند. در سال گذشته دیدیم در بازی‌های آسیایی موفقیت‌هایی رقم خورد که برخی از آنها برای نخستین بار محقق شد که خوشبختانه رشته دوچرخه‌سواری نیز در آن سهم داشت و موفق شدیم برای اولین بار یک مدال برنز ارزشمند را توسط فرانک پرتوآذر برای ورزش ایران به ارمغان بیاوریم.

اسدی ادامه داد: از این جوان‌ها در ورزش ایران بسیار است اما باید شرایط را برای آنها فراهم کرد و خوشبختانه این نگاه در دولت و وزارت ورزش وجود دارد. اعتماد به جوان‌های نخبه و مستعد فرصتی است که مورد تاکید و توجه بوده و امیدواریم با حرکت در مسیری که رهبری تعیین کرده‌اند، بتوانیم افتخارات بسیاری را در سال ۱۴۰۳ برای ایران اسلامی رقم بزنیم.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال