منهای فوتبال

655
وفایی : شروع  رویایی‌ای داشتم

اسنوکرباز ایرانی بعداز صعود به جدول ۸ تایی رقابتهای قهرمانی انگلیس

وفایی : شروع رویایی‌ای داشتم

حسین وفایی اسنوکر باز ایرانی با شکست ”مت سلت” در جدول ۱۶تایی به جمع ۸ نفر اول قهرمانی انگلیس رسید.

به گزارش ایران ورزشی، حسین وفایی اسنوکر باز حرفه ای ایران  در رقابتهای  قهرمانی انگلیس ۲۰۲۳  دور دوم متئو سلت را  در  بازی یک طرفه  با نتیجه ۶ -۱ برد و به جمع ۸ بازیکن برتر این رقابتها صعود کرد تا برای رسیدن به نیمه نهایی  به مصاف ژانگ آندا حریف چینی برود.

سایت قهرمانی  اسنوکر بعد از صعود وفایی به دور بعدی این رقابتها  نوشت: «حسین وفایی اسنوکر باز ایرانی، برای اولین بار با پیروزی ۶ -۱ متئو سلت به مرحله یک چهارم نهایی رسید. وفایی باپشت سر گذاشتن  دور مقدماتی و پیروزی ۶-۴ مقابل شان مورفی ، حالا اطمینان بیشتری برای قهرمانی دارد تا اولین برنده ایرانی  این مسابقات باشد. 

وفایی می گوید:«من امروز فوق العاده بازی کردم. بهتر از این نمی‌توانست باشد. مثل یک رویا شروع کردم. هر بازیکنی آرزو دارد که بازی را مثل من آغاز کند. واقعا احساس خوبی داشتم و بازی مقابل هواداران بزرگ حس شگفت انگیزی است. خیلی لذت بخش است. شما نمی‌توانید آن را توضیح دهید یا آن را آموزش دهید. از امشب خیلی لذت بردم. قطعا هر بازیکن رویای این را دارد که در رویدادی مانند قهرمانی انگلستان چنین عملکردی داشته باشد. من از کشور دیگری هستم و برای رقابت با اسطوره‌ها باید چیزهای مختلف و زیادی یاد بگیرم. رسیدن به آن سطح سخت است، اما من به آنجا می‌رسم.

اگر تمام راه را بروم برای اسنوکر در خاورمیانه، بازیکنان و بازار این رشته خوب است. بعد از اینکه من برنده شدم می‌توانیم شاهد مسابقات آزاد دوبی، آزاد عربستان و آزاد قطر باشیم. اطمینان دارم به زودی این اتفاق در خاورمیانه می افتد.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال