توپ و تور

6665
والیبال فولاد با کامبک  فینالیست شد

والیبال فولاد با کامبک فینالیست شد

تیم فولاد سیرجان ایرانیان با کامبک و پیروزی ۳-۲ مقابل پیکان تهران راهی فینال لیگ برتر والیبال شد.

به گزارش  ایران ورزشی؛   تیم فولاد سیرجان ایرانیان، امشب در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی با شکست پیکان تهران اولین فینالیست لیگ برتر والیبال شد. بازی که با تاخیر یکساعته در سالن فدراسیون برگزار شد.شاگردان بهروز عطایی که  با صدرنشینی دور مقدماتی به پلی آف رسید، با کنار زدن تیم چادرملوی اردکان به نیمه نهایی رسید تا حریف پیکان تهران باشد. تیمی که با دو پیروزی مقابل گیتی پسند اصفهان پا به نیمه نهایی گذاشت. دو تیم مدعی در نیمه نهایی بهم رسیدند. شاگردان عطایی که تنها با قهرمانی راضی می شوند، با شروع دور نیمه نهایی گام اول را با برد پیکان در بازی اول نیمه نهایی محکم برداشت. پیمان اکبری سرمربی پیکان که نمی خواست تیمش فینال را از دست بدهد، بعدازگرفتن حکم دستیاری پائز در تیم ملی والیبال، با انگیزه بیشتر تیمش را برای بازی دوم نیمه نهایی آماده کرد و همین باعث شد تا دوئل دوتیم سر پیروزی ماراتن جذاب و میلیمتری را رقم بزند، تیم پیکان حتی امشب در بازی دوم نیمه نهایی  تا مرز پیروزی رفت اما کامبک شاگردان عطایی در ست پنجم نتیجه را بخ نفع فولاد سیرجان رقم زد. آن هم با نتیجه 3-2 و با امتیازات

19-25، 21-25 ، 27-25 ، 25 -19، 15-9. به این ترتیب فولاد سیرجان ایرانیان اولین فینالیست لیگ برتر لقب گرفت و نفس راحت کشید.

 

 اگر در مسابقه شهرداری ارومیه با شهداب یزد  فردا  از ساعت 19 در سالن فدراسیون والیبال برگزار می‌شود شهداب پیروز میدان باشد در دیدار نهایی شاهد جدال فولاد و شهداب خواهیم بود.

پیکان هم با این شکست باید در انتظار مشخص شدن حریفش  باشد تا در دیدار رده‌بندی برای جایگاه سوم تا چهارم تلاش کند.

سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال، مدیران عامل دو باشگاه پیکان و فولاد،همسر و فرزندان سید محمد موسوی از جمله تماشاگران این مسابقه بودند.

 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های توپ و تور