فوتبال ایران

667
علیپور: شروع بازی با گلزنی مقابل لیسبون؟هر چه خدا بخواهد

بازیکنان پرسپولیس،رونالدو و ستاره های النصر را از کار انداخته بودند

علیپور: شروع بازی با گلزنی مقابل لیسبون؟هر چه خدا بخواهد

پرسپولیس با پیروزی مقابل الدحیل صعودش را قطعی می‌کند

مهاجم اسبق پرسپولیس و فعلی تیم ژیل ویسنته پرتغال از دلایل بازی نکردن خودش در دیدار جام حذفی تیمشان صحبت می کند او همچنین از بازی پیش روی بزرگ تیمش مقابل یکی از قطبهای پرتغال صحبت کرده و در پایان هم از رویارویی پرسپولیس مقابل النصر و بازی تعیین کننده این تیم برای صعود حرف می‌زند.

ناصر قراگزلو: گفت و گویی با لژیونر با اخلاق کشورمان در پرتغال که سابقه آقای گلی در فوتبال ایران و گلزنی در لیگ قهرمانان آسیا حتی مقابل تیمهای عربستانی را در کارنامه اش دارد داشتیم که در زیر می خوانید:

*چرا در بازی قبلی تیمت در جام حذفی با وجود اینکه در شرایط خیلی خوبی قرار گرفته ای و در تمرینات و بازی درون تیمی ات هم گل زده بودی حضور نداشتی ؟!

چون بازی قبلی مان مقابل حریف در زمین چمن مصنوعی برگزار می شد کادر فنی مان صلاح دیدند که من بازی نکنم چون به هر حال شرایط بازی در چمن مصنوعی خاص است و همه می دانند شرایط خاص خودش را دارد به همین دلیل سر مربی تیمم ازمن بازی نگرفت تا خدایی ناکرده آسیب نبینم و من هم به تصمیم ایشان احترام گذاشتم اما هر چه که بود من آماده بوددم ولی مهم پیروزی تیمم بود که ژیل ویسنته موفق شد حریفش را شکست دهد.

*اما علاقه مندان به پرسپولیس دایم در این رابطه صحبت می کنند که بالاخره بعد از مصدومیتی که داشتی چه زمانی  بازی می کنی؟

باور کنیدخودم هم برای بازی رسمی برای تیمم لحظه شماری می کنم و آرام و قرار ندارم اما الان شرایطم عالی است واگر مربی صلاح بداند در بازی بزرگ تیمم مقابل اسپورتینگ لیسبون که یکی از قطبهای قهرمانی و تیمهای بزرگ پرتغال است بازی کنم اصلا شاید قسمت من این بوده که شروع بازیم از یک دیدار بزرگ باشد.

*در تمرینات و بازی درون تیمی ژیل ویسنته چندی قبل به شکل قیچی برگردان گل زده بودی فکرمی کنی این گلت در شروع بازی رسمی ات هم تکرار شود و قادری شروع رویایی داشته باشی؟

شروع رویایی با گلزنی مقابل لیسبون ؟!الان به تنها چیزی که فکر می کنم بازی کردن در ترکیب تیم و دوباره قرار گرفتن در مسیر موفقیت و به نوعی بازی کردن است و گلزنی و سایر موارد فنی هم در اولویتهای بعدی من قرار دارد .البته برای تکرار موفقیت و انجام بازی و بهترین نمایش از خودم خیلی انگیزه دارم و فکرمی کنم همین انگیزه به من نیروی مضاعفی می دهد که موفق شوم و دوباره به روزهای خوب و گلزنی و سایر موفقیتها برسم .

*قادر به شکست اسپورتینگ لیسبون هستید چون بالاخره این تیم قوی است ؟

اسپور تینگ تیم خوبی است اما تیم ما هم تیم کوچکی نیست و قادر است که کارهای بزرگی انجام دهد از این رو تیم ما برای این بازی خیلی انگیزه دارد و ما فقط برای کسب موفقیت مقابل اسپورتینگ بازی می کنیم و نتیجه هم دست خداست و کسی نمی تواند از قبل درموردآن صحبت کند.

*بازی پرسپولیس و النصر را دیدید ؟

پرسپولیس نمایش خیلی خوبی مقابل النصر داشت و به نظرم در مجموع مقابل تیم پرستاره عربستانی نمایش قابل قبولی داشت .پرسپولس جدا از ده دقیقه اول که تحت تاثیر تیم عربستانی بود بازی را در اختیار گرفت و ده نفره شدن این تیم هم مزید بر علت شد تا پرسپولیس جریان بازی و مالکیت توپ و میدان را در اختیار بگیرد و چند موقعیت گل خیلی خوب هم مقابل النصر خلق کند که متاسفانه این فرصتها یکی پس از دیگری از دست رفتند تا پرسپولیس در بازی بزرگ با نمایش بزرگ و برتری که ارایه دهد به پیروزی که حق مسلم اش بود دست نیابد .

*مهار رونالدو و مانه و دیگر ستاره های النصر هم کار ساده ای نبود !

بله مهار این ستاره ها اصلا کار ساده ای نبود اما رونالدو و مانه و بقیه ستاره های النصر کاملا مهار شده بودند و به نظرم تنها بازیکنی که پرسپولیس را اذیت کرد اوتاویو بود .

*بازی پرسپولیس مقابل الدحیل را چگونه ارزیابی می کنی چون به هر حال پرسپولیس باید این بازی را برنده شود و منتظر نتایج تیمهای دوم دیگر باشد ؟

من که از بازی با الدحیل خاطرات خوبی دارم و یادم هست که با برد این تیم یکبار در آزادی در یک بازی زیبا مجور صعودمان را به دور ببعد گرفتیم .من فکر می کنم هواداران پرسپولیس قطعا در رروی بازی با الدحیل با حضور در ورزشگاه جو استثنایی و پر شوری را به وجود خواهند اورد و در این دیدار هم سرخپوشان موفق به پیروزی خواهند شد.الدحیل برای یاد آورد بازی خوب و حضور هواداران و ورزشگاه پر از تماشاگر است از این رو فکر می کنم هواداران به ورزشگاه بروند و روز فراموش نشدنی را رقم بزنند تا تیمشان به مرحله بعد صعود کند .


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران