توپ و تور

6706
تعیین فینالیست دوم  والیبال به بازی سوم کشید

تعیین فینالیست دوم والیبال به بازی سوم کشید

تیم والیبال شهرداری ارومیه با شکست شهداب یزد مدعی، در بازی دوم مرحله نیمه نهایی ، تعیین تیم دوم فینالیست لیگ برتر را به بازی سوم کشاند.

به گزارش ایران ورزشی؛ دو تیم شهداب یزد و شهرداری ارومیه امشب در دومین بازی مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در سالن فدراسیون والیبال به مصاف هم رفتند. 

تیم والیبال شهداب یزد که  بعداز قهرمانی دو فصل قبل، سودای هتریک قهرمانی را داشت ونمی خواست فینال را از دست بدهد،نقشه را برای تحمیل دومین باخت به شهرداری ارومیه چیده بود تا با صعود به فینال کار را یکسره کند. اما نشد. شهرداری ارومیه که با آمدن عبدالرضا علیزاده جان تازه گرفته و با حذف طبیعت تیم دوم جدول رده بندی لقب شگفت انگیزها را گرفته، دلش نمی خواست فرصت حضور در فینال را از دست بدهد و بنابراین همه هم و غمش را برای جبران باخت 3- یک بازی اول نیمه نهایی گذاشت و دستش هم خالی نماند و 3- 2 برد تا بازی سوم مرحله نیمه نهایی در روز شنبه11 فروردین ماه  ازدومین فینالیست لیگ برتر  رونمایی شود. ست اول بازی با اینکه شهداب یزد شروع خوبی داشت اما شهرداری ارومیه هم بازی پایاپایی را انجام داد که در نهایت این ست با نتیجه 25-22 به نفع شهداب تمام شد. شهداب یزد با شروع ست دوم ، می خواست برتری اش را به رخ شهرداری چی ها بکشد اما  نشد و این ست با نتیجه 25-23 به نفع ارومیه تمام شد. جدال دو تیم در ست سوم میلیمتری بود و هیجان بازی تماشاگران  دو تیم را هم به وجد آورد.دراین ست رضا تندروان سرمربی یزدی ها و عبدالرضا علیزاده سرمربی ارومیه انگار شطرنج بازی می کردند که نتیجه اش با امتیاز 26-24 به نام شهرداری ارومیه خورد.

چاشنی حساسیت بازی در ست چهارم، بیشتر شد تا حدی که داور بازی دست به کارت شد و  به رضا عابدینی ، پوریا فیاضی وپاراپانوو رادوسلاو بازیکن خارجی شهداب یزد به ترتیب کارت زرد و قرمز داد. جدال دو تیم در این ست با نتیجه 25-19 به نفع شهداب یزد تمام شد تا دو تیم برابر شوند و ست پنجم برنده را مشخص کند.

 

ست پنجم با توجه به جدال جذاب دو تیم که هر بار یکی از تیم‌ها دو بار امتیاز از دیگری پیش می‌افتاد باعث شد سالن آزادی از تشویق تماشاگران به لرزه افتد. هرچند اختلاف چهار امتیازی ارومیه‌ای‌ها شیرازه شهداب را بهم ریخت اما دو تیم برای شکست  حریف تمام تلاش خود را  به کار گرفتند. ویدئوچک حساس در امتیاز 12 - 9 باعث شد این بار فیاضی معترض شده و دقایقی   مسابقه را متوقف کند. در ادامه اختلاف امتیاز دو تیم به یک پوئن رسید تا همچنان دو تیم نگران نتیجه باشند. در نهایت ست پایانی 15 -12 به نفع شهرداری ارومیه تمام شد تاهمه برای تعیین تیم دوم فینالیست منتظر 11 فروردین ماه باشند.

در این بازی عرشیا به‌نژاد بازی‌سازی خوبی داشت و شهرداری ارومیه در ساید اوت خوب عمل کرد. از طرف دیگر میثم صالحی در تیم شهداب حملاتی موفق داشت.

لیبروی دو تیم محمدرضا حضرت‌پور و آرمان صالحی عملکردی قابل قبول داشتند و در طول مسابقه تماشاگران شاهد توپ‌گیری‌های موفق دو بازیکن بودند.

 

ست چهارم کارت زرد شماره ۳ شهرداری ارومیه عطا زراعتگر ست چهارم کارت زرد شماره ۶ شهداب رضا عابدینی

ست چهارم کارت قرمز شماره ۷ شهرداری ارومیه پوریا فیاضی کارت قرمز ست چهارم کارت قرمز شماره ۱۹ شهداب رادو سلاو پاراپانوو


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های توپ و تور