فوتبال ایران

6732
احتمال به هم خوردن واگذاری استقلال و پرسپولیس

احتمال به هم خوردن واگذاری استقلال و پرسپولیس

شنیده می‌شود که بانک‌های ملت و تجارت تمایلی به گرفتن مالکیت دو باشگاه پرطرفدار تهرانی ندارند.

به گزارش ایران ورزشی به نقل از سایت ورزش سه؛ دو بانک ملت و تجارت که قرار بود عاملیت پرسپولیس و استقلال را برعهده بگیرند، از در اختیار گرفتن این دو باشگاه منصرف شده‌اند.

تلاش‌ها برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال با اولویت واگذاری پرسپولیس به یک نهاد  بانکی اوج گرفته بود، ولی حالا خبر می‌رسد هیچ یک از دو بانک ملت و تجارت، علاقه‌ای به در اختیار گرفتن سهام پرسپولیس و استقلال ندارند و آن را زیان‌ده و برخلاف نظر سهامداران و مجامع خود می‌دانند.

در صورت قطعی‌شدن این شایعه، این چندمین تلاش سازمان خصوصی‌سازی برای واگذاری این دو باشگاه به یک نهاد مطمئن مالی است که به شکست منجر می‌شود. بعد از انتشار اولیه این خبر، بخشی از هواداران در فضای مجازی به انتقاد از این تصمیم پرداختند و از آنجایی که شرکت‌های بزرگ علاقه دارند دور از هیاهو به کار خود ادامه بدهند، از اقدام برای خرید دو باشگاه  منصرف می‌شوند.

این خبر هنوز تایید نشده و ظاهرا مذاکرات بین طرفین در جریان است، اما آنچه مشخص است کاهش تمایل اولیه این دو بانک برای نقش آفرینی در حوزه فوتبال ایران است.

مالکیت پرسپولیس و استقلال باید تا روز یازدهم فروردین از یکدیگر تفکیک شود. عدم تمایل این دو بانک در فاصله ۷۲ ساعت تا پایان مهلت ای اف سی، کابوس جدید هواداران این دو تیم برای حذف آنها از لیگ نخبگان و لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران