فوتبال ایران

6752
اوسمار ویرا با یک جمله پرسپولیسی ها را نگران کرد

اوسمار ویرا با یک جمله پرسپولیسی ها را نگران کرد

قرارداد سرمربی پرسپولیس در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و هنوز تکلیف اوسمار ویرا برای فصل آینده مشخص نیست.

به گزارش ایران ورزشی؛اوسمار ویرا که در ابتدای انتخابش به عنوان سرمربی پرسپولیس با انتقادات فراوانی روبرو شد و حتی شکست در دیدارهای دوستانه و نخستین بازی نیم فصل دوم مقابل آلومینیوم باعث شد انتقادات بیش از پیش افزایش پیدا کند، اما پرسپویس از دیدار برابر تراکتور استارت برد هایش را زد تا پیروزی های متوالی موج های انتقاد را به حمایت تبدیل کند.

ویرا در 7 دیداری که (6 بازی لیگ برتر و 1 بازی جام حذفی) سکان هدایت قرمزپوشان را بر عهده داشته است، موفق به کسب 6 برد و 1 شکست شده است و امیدوار است با ادامه این روند بتواند از عنوان قهرمانی خود دفاع کند. درحالی که پرسپولیسی ها با اوسمار ویرا روزهای خوبی را سپری می کنند و درحال آماده سازی برای بازی با گل گهر هستند، صحبت های سرمربی برزیلی باعث شده تا هواداران این تیم نگران آینده سرمربی خود شوند. ویرا پس از تمرین امشب در بخشی از صحبت های خود در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص پایان یافتن قرارداد چند تن از بازیکنان در پایان فصل گفت:" تمرکز من بیشتر روی بازی‌های باقیمانده تا پایان فصل است. قرارداد من در پایان همین فصل به پایان می‌رسد و معلوم نیست فصل آینده در پرسپولیس باشم یا خیر."

همین صحبتهای اوسمار در پایان تمرین باعث شده تا هواداران پرسپولیس که در مقطعی منتقد سرمربی برزیلی بودند، حالا نگران آینده او در تیم محبوبشان باشند. با اینحال باید دید که مدیران باشگاه پرسپولیس که از همان ابتدا حامی ویرا بودند، چه تصمیمی در خصوص قرارداد سرمربی خود می گیرند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران