اخبار

6754
نوراللهی باز هم درخشید

لیگ برتر امارات؛

نوراللهی باز هم درخشید

تیم فوتبال الوحده امارات در هفته هفدهم لیگ برتر امارات برابر شباب الاهلی به تساوی دست پیدا کرد.

به گزارش ایران ورزشی؛تیم‌های فوتبال الوحده و شباب الاهلی در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال امارات شامگاه جمعه به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با تساوی پرگل ۳ به ۳ به پایان رسید.

در این دیدار احمد نورالهی لژیونر ایرانی الوحده از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و در سوی دیگر میدان هم سعید عزت اللهی بازیکن تیم شباب الاهلی هم جزو ۱۱ بازیکن اولیه تیمش بود و ۶۰ دقیقه بازی کرد.

در این دیدار دا کروز (۲۷، ۵۰) و رنان (۵+۹۰) گلزنان شباب بودند و پیمنتا پرز لوپز (۶۷)، اسماعیل مطر (۸۳)، عمر خریبین (۲+۹۰) هم گل‌های الوحده را به ثمر رساندند.

روی گل دوم الوحده که در دقیقه ۸۳ به ثمر رسید احمد نورالهی و اسماعیل مطر در پشت محوطه جریمه ۳ پاس کوتاه و متوالی رد و بدل کردند و شوت دقیق اسماعیل مطر بازی را به تساوی کشاند. در ادامه عمر خربین موفق شد در دقیقه ۵+۹۰ دروازه شباب را برای بار سوم باز کند اما ۲ دقیقه بعد «رنان» موفق شد با گلزنی مانع از شکست یاران سعید عزت اللهی برابر احمد نورالهی شود.

در جدول رده بندی لیگ برتر امارات، شباب الاهلی با ۱۶ بازی و ۳۴ امتیاز سوم است و الوحده هم با ۳۱ امتیاز و ۱۷ بازی در رده چهارم قرار دارد. الوصل با ۴۲ امتیاز اول است و العین با ۳۴ امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به شباب در رده دوم قرار دارد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار