فوتبال ایران

681
منشا :کریس سلطان است و اهل کلک زدن نیست

این بار هم امیدوارم پرسپولیس با تکرار نوستالوژی شیرین از سد الدحیل بگذرد

منشا :کریس سلطان است و اهل کلک زدن نیست

پرسپولیس با دو گل الدحیل را می برد و صعود می کند

هر بار که صحبت بازی پرسپولیس مقابل الدحیل مطرح می شود بحث گلزنی منشا مطرح می شود که گل زیبا و نوستالوزیک این مهاجم هیچگاه از خاطره ها پاک نمی شود.

 

ناصر قراگزلو: هر گاه که تاریخ بازی پرسپولیس با الدحیل نزدیک می شود یاد گل زیبای منشابه الدحیل می افتیم.خاطره‌ای که از ذهن هواداران پرسپولیس هرگز پاک نخواهد شد.به همین بهانه گپ کوتاهی با گادوین منشا زدیم که در زیر می خوانید:

*بازی پرسپولیس مقابل النصر را دیدی؟

بله بازی را کاملا تماشاکردم.بازی خیلی زیبایی بود دیداری که باید پرسپولیس در آن بازی برنده می شد و چند موقعیت خوب گلزنی هم نصیبش شد اما این فرصتها را یکی پس از دیگری از دست دادند .

*آن صحنه ای که کریس زمین خورد و خودش بعدا اشاره کرد که آن صحنه پنالتی نبوده را دیدی ؟

بله واقعا آن صحنه پنالتی نبود اما چون کمی شبهه برای داور وجود داشت کریس با روحیه جوانمردانه خودش نزد داور رفت و برای اینکه به نوعی او را از شک و تردید در آورد به او گفت گه صحنه پنالنی نبوده تا یکبار دیگر ثابت کند که سلطان بازی جوانمردانه است و بی جهت نیست که این همه بازیکن و طرفدار دارد چون هم به لحاظ فنی و هم به لحاظ بازی جوانمردانه بهترین است .خودمن هم همیشه الگویم کریس بوده و هست و همیشه از بازی اولذت بردم و او را الگویم قرار داده ام .

*اما بعضی ها گفتند چون کریس ترسیده که بعد از وی ای آر،داور تمارض اش را تشخیص بدهد و به او کارت بدهد به نوعی با گفتن اینکه پنالتی نیست پیش دستی کرده که داور به او کارت زرد ندهد !

نه اصلا این طور نبود چون همه کسانی که کریس را می شناسند به خوبی به این نکته واقف هستند که او اهل کلک زدن و فریب دادن داور نیست چون این قدر توانایی دارد که به لحاظ فنی برای خودش یا بازیکنان هم تیمی اش موقعیت گل درست کند یا گل بزند .

*اما کریس مقابل پرسپولیس فقط یک شانس برای گلزنی داشت !

بالاخره یک روزهایی هم پیش می آید که مهاجم نتواند خودش را نشان دهد در ان بازی هم به غیر از یک شوت خطرناک ،موقعیت  دیگری را از کریس شاهد نبودیم .

*علی بیرانوند هم به نوعی باز هم کلین شیت خودش را مقابل کریس تکرار کرد تا بگوید از او خیلی سخت گل می خورد و البته ناخواسته موجب مصدومیت کریس هم شد ؟

علی دوست خوب من است که واقعا از توانمندی فنی بالایی هم برخودار است و در ان صحنه هم برخورد ناخواسته ای به وجود امد که با کریس برخورد داشت و او را کاملا از کار انداخت !

*چرا پرسپولیس نتوانست از موقعیتها استفاده کند ؟

چند بازی است که پرسپولیس مشکل گلزنی دارد و کلا فوتبال همین است که یک روز در ان موفق به گلزنی می شوید اما روز دیگر هر چه تلاش می کنید به جایی نمی رسید .

*تساوی در بازی قبلی پرسپولیس را نتیجه عادلانه ای برای بازی می دانید ؟

پرسپولیس تیم برتر میدان بود و حقش هم سه امتیاز بود که به ان نرسید .

*در خصوص بازی پرسپولیس مقابل الدحیل که بازی سرنوشت ساز پرسپولیس برای صعود محسوب می شودچه پیش بینی دارید؟

این بازی همیشه برای من یاد آورخاطرات خوب است دیداری که در ان باید تیم خوب الدحیل را هر طور شده شکست می دادیم تا صعود کنیم و خوشبختانه یکی از گلهای آن دیدار حساس را هم من زدم تا با نتیجه سه بر یک ان دیدار را به شکل زیبایی ببریم و در پایان بازی با هوادارانمان جشن بگیریم .گل خودم هم در ان بازی خیلی به دلم چسبید گلی که با بدن آمدن به نوعی دروازه بان حریف را فریب دیدم و گلم را به ثمر رساندم .خوشبختانه در آسیا ،آمار خیلی خوبی دارم و یکی ازبرترین گلزنان خارجی تاریخ پرسپولیس هستم که موفق شده ام هفت گل در تاریخ این رقابتها به ثمر برسانم .

*به نظرت نتیجه بازی پرسپولیس مقابل الدحیل چه می شود ؟

من فکر می کنم پرسپولیس با نتیجه دو بر صفر الدحیل را شکست می دهد و ان شاالله در پایان هم از گروهش صعود خواهد کردو مانند زمان خودم یکبار دیگربه شکل نوستالوژیک به دور بعدی صعود کند .

*در خصوص مهاجمان پرسپولیس چه نظری داری؟

همیشه از پرسپولیس در لیگ ایران و آسیا فقط توقع بردوجود دارد .در این بین همه هم بازیهای پرسپولیس را می بینند به همین دلیل نیاز نیست که من بخواهم در خصوص این موضوع توضیحی بدهم.

*به نظرت چرا در این مدت پرسپولیس مشکل گلزنی داشته ؟

هر مهاجمی تمام تلاش خودش را انجام می دهد اما شاید در این مدت فقط لوکادیا بوده که در کار گلزنی برای پرسپولیس خوب کارکرده و 6 گل هم برای پرسپولیس به ثمر رساند


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران