اخبار

6871
هاشمی: قهرمانان ما چهره واقعی رژیم غاصب صهیونیستی را به جهانیان نشان داده‌اند

هاشمی: قهرمانان ما چهره واقعی رژیم غاصب صهیونیستی را به جهانیان نشان داده‌اند

وزیر ورزش و جوانان گفت: رژیم غاصب صهیونستی با اقداماتی که انجام می‌دهد انسانیت را هم زیر سئوال برده است.

به گزارش ایران ورزشی، کیومرث هاشمی در راهپیمایی روز جهانی قدس و در گفت و گو با ایرنا به حضور پرشور مردم در این مراسم اشاره کرد و افزود: سال‌هاست ملت مظلوم فلسطین با اشغالگری رژیم غاصب صهیونیستی مورد هجمه قرار گرفته و امام راحل به درستی و با درایت، جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به نام روز قدس نامگذاری کردند تا امت اسلام، از مردم مظلوم فلسطین دفاع و حمایت کنند.

وی ادامه داد: امروز هم شاهد حضور پرشور مردم در همین راستا و با همان سیاست هستیم، جامعه ورزش در این سال‌ها نشان داده همواره در کنار مردم مظلوم فلسطین است و عدم رویایی نمایندگان و قهرمانان ورزشی ما با آنها و عدم شناخت‌شان در رقابت‌های بین‌المللی با این هدف است که چهره خبیث و جنایتکار آنها برای جهانیان مشخص شود.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: امروز دیگر بحث فلسطین و جهان اسلام به تنهایی مطرح نیست، آنها در اقدامات خود حتی انسانیت را هم زیر پا گذشته‌اند و تلاش قهرمانان و جامعه ورزش ما این است که با روشنگری و بیان واقعیت‌ها به مردم جهان نشان دهیم چه اتفاقاتی رخ داده و پرده از جنایات این رژیم غاصب برداریم.

وی ادامه داد: این مراسم و توجه به روز قدس، ابتکار امام راحل بود که روز به روز هم پررنگ‌تر می‌شود، این روز را به مسلمانان جهان و افراد آزادیخواه و غیرمسلمانی که برای حمایت از مردم مظلوم گام برداشته‌اند هم تبریک می‌گویم.

وی افزود: این حضور و انسجام می‌تواند واقعیت‌ها را آنطور که هست نشان بدهد و امیدواریم با سرنگونی این رژیم غاصب، دغدغه مسلمانان جهان برطرف شود.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار