منهای فوتبال

6874
اسبقیان: : قهرمانان و ورزشکاران ما همواره به یاد مردم مظلوم فلسطین هستند

اسبقیان: : قهرمانان و ورزشکاران ما همواره به یاد مردم مظلوم فلسطین هستند

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش با محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها گفت: جامعه ورزش در خط مقدم جبهه مقاومت هستند.

به گزارش ایران ورزشی، محمد شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش در حاشیه حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، گفت: به شهدای نوار غزه و طوفان الاقصی دورد می‎‌فرستم، حماسه‌ای که رژیم صهیونیستی را ناامید و ضربه فنی کرد.

وی افزود: قهرمانان و ورزشکاران ما همواره به یاد مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین هستند و در کنار آزادی‌خواهان جهان برای مبارزه با رژیم صهونیستی و در خط مقدم جبهه مقاومت حضور دارند.

معاون وزیر ورزش تاکید کرد: این حضور نمایانگر وحدت و اقتدار امت اسلامی در مقابل رژیم منحوس و جنایتکار صهیونیستی به سرکردگی آمریکا است و تا نابودی اسرائیل، این وحدت ادامه خواهد داشت.

اسبقیان درباره روح پهلوانی در ورزش ایران، هم تصریح کرد: امام خمینی(ره) در بدو پیروزی انقلاب در توصیه‌ای که به بابک تختی، یادگار جهان پهلوان تختی داشتند عنوان کردند که«پسرم پهلوان باش نه قهرمان». صفات پهلوانی مربوط به همه ورزشکاران کشورمان است. پیوست فرهنگی همه رشته‌های ورزشی، پهلوانی و جوانمردی و در کنار مردم مظلوم ایستادن است.

منبع: ایرنا


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال