فوتبال ایران

7007
اولین نماینده بانکی از یکشنبه در باشگاه پرسپولیس

عضو پنجم هیأت مدیره ، ناظر مالی بر عملکرد درویش

اولین نماینده بانکی از یکشنبه در باشگاه پرسپولیس

قرار است از روز یکشنبه عضو جدید هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس به جمع چهارنفره قبلی اضافه شود.

محمد قراگزلو/ باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی تعلق گرفت و واگذاری 85 درصد سهام باشگاه به این کنسرسیوم متشکل از شش بانک نهایی شد. روز واگذاری مدیرعامل بانک شهر چیدمان جایگاه هیأت مدیره را اعلام کرد که بانک شهر سه صندلی را در هیأت مدیره خواهد داشت و به بانک‌های ملت و تجارت که سهام کمتری در اختیار دارند یک جایگاه می‌رسد.
با سپردن سه صندلی به بانک شهر به نوعی پرسپولیس زیر نظر این بانک اداره خواهد شد چرا که سهام‌های 5 درصدی سه بانک رفاه، اقتصاد نوین و صادرات هم در اختیار بانک شهر و است و با 45 درصد سهام آن تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر خواهند بود.
همان روز نهایی شدن واگذاری و بارگذاری مدارک برای اخذ مجوز حرفه‌ای که بیش از یک هفته از آن گذشته مدیرعامل بانک شهر اعلام کرد برای یک جایگاه خالی هیأت مدیره هم تصمیم گرفته‌اند و بزودی نماینده‌ای از سوی این بانک در این جایگاه قرار خواهد گرفت.
هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس بعد از استعفای حسین خبیری و حضورش در رأس باشگاه خیبر خرم‌آباد طی سه ماه اخیر زوج بوده چرا که محمد دلبری، حسین شهریاری، پیمان حدادی و مجید پوراحمدی در این جمع باقی مانده بودند و قاعدتاً با هیأت مدیره زوج نمی‌شد تصمیم گرفت و به مدیرعامل ابلاغ کرد. هر چند با توجه به نزدیک شدن به روند واگذاری عملاً فعالیت روتین این هیأت مدیره معلق شده بود.
حالا قرار است از روز یکشنبه عضو جدید هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس به جمع چهارنفره قبلی اضافه شود. این فرد نماینده بانک شهر در باشگاه پرسولیس خواهد بود و البته با اعلام مدیرعامل این بانک ناظر مالی روی عملکرد درویش خواهد بود. این اولین فرد انتصابی از کنسرسیوم بانکی در باشگاه پرسپولیس خواهد بود و قرار است چهار نفر بعدی پس از پایان فصل جاری و از ابتدای تابستان هیأت مدیره سرخ‌ها را کاملاً دگرگون کنند اما ظاهراً حتی با تغییر صددرصدی هیأت مدیره نیز صندلی مدیریت رضا درویش از او گرفته نخواهد شد.
درویش ارتباط بسیار خوبی با مدیران بانک شهر دارد و طی دو سال و 5 ماهی که مدیرعامل پرسپولیس بوده به خاطر این ارتباط مثبت و نزدیکش از بانک شهر چند فقره وام گرفته که برخی از آنها در حال تسویه شدن است و تنها تسهیلات ارزی به صورت قرض‌الحسنه اخذ شده که آن هم قرار است با بخشی از درآمدهای ارزی باشگاه پرسپولیس مثل پاداش‌هایش از کنفدراسیون فوتبال آسیا تهاتر شود.
انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران