فوتبال ایران

7018
چرا مورایس نشست را نیمه کار ه رها کرد؟

رفتار عجیب آقای حرفه ای

چرا مورایس نشست را نیمه کار ه رها کرد؟

مورایس سرمربی سپاهان در نشست خبری بعد از بازی رفتار مناسبی با خبرنگاران حاضر نداشت.

به گزارش ایران ورزشی، نشست خبری مواریس با خبرنگاران چندان فضای دوستانه‌ای نداشت. درحالی که انتظار می‌رفت مورایس همچون همیشه با صبوری به سوالات خبرنگاران پاسخ دهد، اما او این بار در مقابل سوالاتی از این باب که چرا سپاهان بار دیگر جام قهرمانی لیگ برتر را از دست داده، واکنش مناسبی نشان نداد و حتی در پایان جلسه قبل از اینکه مترجمش صحبت‌های او را ترجمه کند، نشست را ترک کرد!

حتی این رفتار دلخوری خبرنگاران اصفهانی حاضر در نشست خبری ورزشگاه آزادی را نیز دلخور کرد. خبرنگارانی که انتظار داشند سرمربی تیم محبوب‌شان دلایل فنی قهرمان نشدن سپاهان با وجود هزینه‌های سرسام آور را اعلام کند و به آنها بگوید که چرا و به چه دلیل این تیم با توجه به خرید بازیکنان گران قیمت قهرمان لیگ برتر نشده است.

مواریس، اما بدون اینکه در مقابل خبرنگاران خود را ملزم به پاسخگویی مطلوب بداند، نشست را ترک کرد و راهی خارج از محل برگزاری نشست شد.

مواریس بر این باور است که سپاهان بازیکنان جوانی دارد و با توجه به تجربه کم آنها چندان نباید انتظاری داشت که تیمش قهرمان لیگ برتر شود.

هرچند که این توجیهات قابل قبول نیست و سابقه داشته که در ورزشگاه آزادی بازیکنان جوانی همچون محمود کریمی مقابل پرسپولیس چنان درخشیده‌اند که موجبات قهرمانی زرد پوشان را فراهم کرده‌اند.
انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران