فوتبال جهان

7052
اشتباه گوینده ورزشگاه در اعلام صعود!

اشتباه گوینده ورزشگاه در اعلام صعود!

اتفاق خاص و عجیبی که در جریان دیدار رودا برابر اس سی کمبور و در ورزشگاه پر از تماشاگر این تیم در هلند رخ داد، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

به گزارش ایران ورزشی، رودا با دو گل از حریف پیش بود و هواداران برای لحظه‌ای تصور کردند که این پیروزی برای صعود مستقیم به لیگ دسته اول کافی است و آنها می‌توانند پس از شش سال بار دیگر در این رقابت‌ها حضور پیدا کنند و برای جشن گرفتن به زمین ریختند. هواداران رودا در واقع تصور کردند که با شکست خرونینخن در بازی همزمان دیگر مانعی برای صعود آنها وجود ندارد و ویم فرنس، گوینده ورزشگاه هم این موضوع را اعلام کرد تا بازیکنان و هواداران یکدیگر را در آغوش بگیرند و جشن بزرگی بر پا کنند اما بازی همزمان 1-1 مساوی تمام شد و این اشتباه سریعاً تصحیح شد تا در نهایت تکلیف تیمی که مستقیماً به لیگ دسته اول فوتبال هلند صعود خواهد کرد در هفته آینده مشخص شود. فرنس گوینده ورزشگاه خیلی سریع اشتباهش را تصحیح و هواداران و بازیکنان رودا را ناامید کرد.

او فریاد زد: «گلی که به ثمر رسید، مردود اعلام شد. بنابراین بازی با همان نتیجه 1-1 مساوی تمام شد. متأسفم.» او پس از پایان بازی گفت: «باید درستی این خبر را بررسی می‌کردم اما اینترنت در اینجا بد است. کمی بعدتر متوجه شدم که این گل مردود شده است، هرچند در نهایت مشخص شد که چنین اتفاقی هم نیفتاده است. من نمی‌توانم اتفاقی که رخ داده است را تغییر دهم. تقصیر من بود.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال جهان