فوتبال ایران

7059
اولاد قبا: امیدوارم در فینال بارسلون را شکست دهیم

با تمام وجود برای شادی دل مردم بازی کردم

اولاد قبا: امیدوارم در فینال بارسلون را شکست دهیم

مسلم اولاد قباد فوق ستاره فوتسال ایران و مرد سال آسیا  و از مهره‌های کلیدی پالما به پیروزی مقابل بارسلون در فینال امیدوار است.

به گزارش ایران ورزشی مسلم اولاد قباد فوق ستاره فوتسال ایران و مرد سال آسیا  و از مهره‌های کلیدی پالما درباره پیروزی بزرگ تیمش مقابل بنفیکا می گوید:« بنفیکا از تیم‌های قدرتمند اروپا به شمار می‌رود و ستاره‌های تراز اول بزرگی دارد. به نظرم بازی خیلی سختی بود، به خصوص که تیم ما ( پالما ) بازیکنان مصدوم زیادی دارد که باعث شده با تعداد بازیکن کمتری راهی فینال فور اروپا شویم. ابتدا بازی را عقب افتادیم، اما خوشبختانه به بازی برگشتیم و قدرت خود را نشان دادیم. در ضربات پنالتی پیروز بازی شدیم. امیدوارم در فینال موفق باشیم و از عنوان قهرمانی دفاع کنیم. اگرچه بارسلونا تیم بزرگی است و ماموریت دشواری را پیش‌روی خواهیم داشت.»

او با اشاره به اهمیت قهرمانی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا  و مصدومیتش این طور می گوید:« جام ملت‌های بسیار مهمی بود، به این دلیل که انتخابی جام جهانی محسوب می‌شد و تیم‌ها پیشرفت کرده بودند. همه دیدند که ژاپن در مرحله گروهی حذف شد. واقعیت این است که بنده پیش از جام ملت‌های آسیا از ناحیه همسترینگ آسیب دیده بودم و مصدوم شدم. بسیاری از فیزیوتراپ‌های داخلی و خارجی توصیه کردند که در جام ملت‌های آسیا بازی نکنم و حتی گفتند در صورت بازی، پارگی همسترینگ باعث می‌شود که شاید شش الی هفت ماه دور از میادین باشم و نیمه نهایی اروپا و حتی جام جهانی را از دست بدهم. ولی خب، با صحبت‌هایی که با کادرفنی انجام دادیم و آقای دکتر صادقی که در این مدت بسیار برای من زحمت کشیدند تا به جام ملت‌های آسیا برسم. واقعیت اینکه به شدت درد داشتم، اما وظیفه خودم دانستم با پیراهن تیم ملی بازی کنم. با تمام وجود برای شادی دل مردم بازی کردم و پیش خودم مطمئن بودم که می‌توانم به تیم ملی کمک کنم. خداروشکر که قهرمان آسیا شدیم و برایم بسیار لذت بخش بود. می‌خواهم بسیار آماده‌تر در جام جهانی به میدان بروم.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران