فوتبال جهان

7060
جسد مارادونا منتقل ‌شود!

درخواست جنجالی خانواده دیگو برای نبش قبر

جسد مارادونا منتقل ‌شود!

با وجود گذشت بیشتر از سه سال از درگذشت دیگو آرماندو مارادونا، او هنوز یکی از سوژه‌های دنیای فوتبال است و در تازه‌ترین خبر، بحث انتقال جسد او به یک قبر دیگر مطرح شده که در نوع خود عجیب است!

به گزارش ایران ورزشی، این اسطوره آرژانتینی فوتبال جهان، 25 نوامبر سال 2020 و در سن 60 سالگی، بر اثر حمله قلبی از دنیا رفت و در آرامگاه خصوصی بلا ویستا به خاک سپرده شد.

آرامگاهی که در حومه پایتخت آرژانتین قرار داشت و دسترسی به آن برای عموم آزاد نبود اما حالا خانواده او می‌خواهند که بقایای پیکر این بازیکن سابق آلبی سلسته را به مقبره‌ای در بوئنوس آیرس منتقل کنند و برای این کار به صورت رسمی هم اقدام کرده‌اند.

رسانه‌های آرژانتینی مدعی شده‌اند که نامه‌ای به دادگاه این کشور ارسال شده که در آن تأکید شده که مقبره یادبود دل دیز، مکانی بسیار امن‌تر از محل فعلی دفن مارادوناست و هم این که همه مردم باید فرصت ادای احترام به بزرگ‌ترین نماد فوتبال آرژانتین را داشته باشند. دالما، جیانینا و جانا، دختران مارادونا، به همراه ورونیکا اوجدا، همسر سابق او و مادر دیه‌گو جونیور که پسر او است، به صورت رسمی این درخواست را به ثبت رسانده‌اند. حالا دادگاهی در منطقه بوئنوس آیرس، مسئولیت بررسی و رسیدگی به درخواست این خانواده را برعهده دارد و باید شرایط را برای نبش قبر بدون اشکال و انجام این انتقال تحت تدابیر درست امنیتی و به صورت خصوصی و محرمانه بررسی کند.

این اولین اتفاق پس از درگذشت مارادونا نیست. او در حالی در اقامتگاه خصوصی‌اش در شمال بوئنوس آیرس از دنیا رفت که چند هفته پیش از آن، تحت عمل جراحی مغز قرار گرفته بود و پس از مرگ او، این احتمال داده شد که اشتباهات بزرگی در رسیدگی به وضعیتش در خانه رخ داده باشد. بر همین اساس، قرار است دادگاهی در تاریخ چهارم جولای برای رسیدگی به اشتباهات دکتر لئوپولدو لوکه، آگوستینا کوساچوف و همچنین روانشناس و سه پرستار او برگزار شود. دادستانی کل این افراد را به قتل متهم کرده اما تمامی آنها این اتهامات را رد کرده‌اند. اگر این اتهامات ثابت شود، این افراد ممکن است با محکومیتی سنگین تا 25 سال زندان روبه‌رو شوند!


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال جهان