فوتبال جهان

7065
نایب‌قهرمانی بایرن مونیخ هم به خطر افتاد

نایب‌قهرمانی بایرن مونیخ هم به خطر افتاد

با شکست مقابل اشتوتگارت ، نایب قهرمانی بایرن مونیخ هم به تعویق افتاد.

بایرن مونیخ در هفته سی و دوم بوندس‌لیگا و چهار روز پیش از دیدار حساس مقابل رئال مادرید به خانه اشتوتگارت رفت و مقابل این تیم 3-1 شکست خورد. باواریایی‌ها با گل هری کین از نقطه پنالتی پیش افتادند ولی گل‌های استرگیو، جونگ و اموومپا باعث شد در نهایت با باخت به خانه برگردند.

در دقیقه 29 اشتوتگارت ورزشگاه خانگی‌اش را منفجر کرد. آنتونی ‌ روای فرانسوی که پشت خط جریمه بایرن صاحب توپ شده بود ‌ مدافع سوئیسی پیش‌تاخته تیمش لئونیداس استرگیو را صاحب توپ ‌ کرد و او توپ را از بالای سر نویر که برای بستن زاویه به سمت او ‌ حرکت کرده بود وارد دروازه کرد.

شش دقیقه بعد آلفونسو دیویس با سرعت بالایش طول زمین را ‌ دوید و به محوطه جریمه اشتوتگارت وارد شد. بازیکنان حریف او را ‌ تکل کردند ولی توپ به گنابری رسید و این بار آنتون او را سرنگون کرد ‌ تا داور نقطه پنالتی را نشان داده و وی‌ای‌آر تایید کند. هری کین پشت ‌ توپ ایستاد و بر خلاف حرکت نوبل دروازه را باز کرد تا سی و پنجمین ‌ گل این فصل خود را به ثمر برساند.

درحالیکه هفت دقیقه به پایان مانده بود مهاجم کره‌ای اشتوتگارت ‌ که سابقه بازی در بایرن را داشت دروازه مونیخی‌ها را باز کرد. جونگ ‌ وو یونگ که به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده بود ارسال عالی ‌ اموومپا به تیر دوم را با ضربه سری محکم به طرف دروازه فرستاد. ‌ توپ به نویر برخورد کرد ولی قدرت ضربه به حدی بود که از دست ‌ نویر کاری ساخته نبود.

این پایان روز بد بایرن مونیخ در خانه اشتوتگارت نبود. در دقیقه ‌ 90+3 اموومپا که پاس گل دوم تیمش را داده بود در نقش گلزن ظاهر شد. پاس عمقی ارسالی به قلب خط دفاعی بایرن می‌رفت توسط مدافعان دفع شود که سرهو گیراسی با یک تکل بلند هر طور شده توپ را نجات داد تا فرصتی عالی برای سیلاس اموومپا فراهم شود و او با یک بغل پای تکنیکی دروازه را باز کرد.

بازی در نهایت با پیروزی 3-1 اشتوتگارت به پایان رسید تا بایرن چهار روز مانده به دیدار حساس مقابل رئال مادرید به جای بردی روحیه‌بخش با باخت بدرقه شود. بایرن با 69 امتیاز در رتبه دوم و اشتوتگارت با 67 امتیاز در حال حاضر در رتبه‌های دوم و سوم جدول ایستاده‌اند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال جهان