فوتبال ایران

7066
قهرمانی در شرایط سخت عادت پرسپولیس است

کرمانی مقدم: آنطور که سپاهان عقب رفته بود، نمی‌شد کاری کرد

قهرمانی در شرایط سخت عادت پرسپولیس است

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است پرسپولیس به راحتی قهرمانی در جام حذفی را از دست داد.


ناصر قراگزلو /مرتضی کرمانی مقدم، مهاجم اسبق پرسپولیس معتقد است با وجود اینکه پرسپولیس در جایگاه دوم جدول قرار دارد باز هم شانس بالایی برای قهرمانی دارد.
*دلایل حذف پرسپولیس مقابل تیم اراکی را به لحاظ فنی چگونه ارزیابی می‌کنید؟
جام حذفی واقعاً حیف شد که به راحتی از دست رفت چون پرسپولیس به راحتی می‌توانست این جام را کسب کند اما شاید از انجا که بعد از برتری با اختلاف دو گل که دو بار تکرار شد به گونه‌ای اوسمار و بازیکنان پرسپولیس بازی را تمام شده دانستند به همین دلیل در پایان غافلگیر شدند و در عین شایستگی و یکجورهایی هم ناباوری بازی برده را باختند و حذف شدند در حالی که به نظرم حذفی راحت‌تر از لیگ بود و جام به دلیل قرعه و تعداد تیم‌هایی که باقی مانده بودند در دست پرسپولیس قرار داشت اما از دست رفت که من خیلی افسوس‌اش را خوردم.


*در بازی مقابل سپاهان چرا پرسپولیس نتوانست با حمایت بیش از 50 هزار هوادارانش برنده شود؟!
به نظرم سپاهان خیلی عقب رفته بود و جانانه دافع می‌کرد و چشم به ضد حمله داشت. به همین دلیل مقابل چنین تیمی با آن روشی که بازی می‌کرد، واقعاً به گل رسیدن و پیروز شدن خیلی سخت بود. از این رو روش‌ها و پلن‌های مختلف اوسمار هم نتیجه نداد و دیدیم که پرسپولیس فقط دوبار در محوطه جریمه سپاهان صاحب موقعیت شد و آنها هم فقط یک شانس از روی سرزنی داشتند که تبدیل به گل نشد چون بازی به گونه‌ای نبردهای وسط میدان بود که بسیار شرایط فشرده و سختی را به وجود آورده بود.


*در خصوص بازی پرسپولیس مقابل نساجی که در سه هفته اخیرش کلین شیت داشته چه پیش‌بینی دارید؟
به نظرم نساجی چون خطر سقوط تهدیدش می‌کند، رو به بازی تهاجمی خواهد آورد که همین نکته کار را برای پرسپولیس آسان‌تر خواهد ساخت چون پرسپولیس همیشه مقابل تیم‌های تهاجمی بهتر و روان‌تر بازی کرده و نتیجه می‌گیرد چون حریف بازیکنان با کیفیت‌تر و بهتر پرسپولیس نخواهد شد و با تمام احترامی که برای تیم نساجی قائلم آنها نمی‌توانند از پس نتیجه‌گیری مقابل پرسپولیس حتی در خانه خودشان برآیند.


*قبول دارید که بازیکنانی مانند اورنوف و ترابی که ستاره‌های پرسپولیس بودند در کنار عیسی حداقل در دو بازی اخیر نتوانستند خواسته‌های اوسمار را در زمین پیاده کنند؟!
به هر حال یارگیری‌ها و سختگیری تیم‌های مقابل روی چنین بازیکنان تکنیکی سخت‌تر می‌شود به همین دلیل شاید کارایی بازیکنان ستاره کمتر شده اما حتماً پرسپولیس و اوسمار برای اینکه ستاره‌هایشان شکل بهتری پیدا کنند دوباره تدابیر بهتری را به کار خواهند گرفت.


*فکر نمی‌کنید سرنوشت قهرمانی پرسپولیس دیگر دست خودش نیست و به نتایج تیم رقیب سنتی‌اش بستگی دارد؟
درست است که در هفته‌های پایانی لیگ قرار داریم و پنج هفته بیشتر باقی نمانده است اما به نظرم پرسپولیس عادت کرده که در شرایط سخت قهرمان شود. به همین دلیل اطمینان دارم باز هم مانند فصل قبل در این شرایط پرسپولیس گوی سبقت را از رقیب گرفته و قهرمان خواهد شد. به شرط اینکه حواس بازیکنان پرسپولیس فقط به بازی‌های خودشان و پیروزی در آنها باشد که با چنین رویکردی پرسپولیس حتماً قهرمان شده و باز هم قهرمانی دیگری را در لیگ کسب خواهد کرد. جامی که در این سال‌ها هواداران پرسپولیس به کسب آن عادت کرده‌اند. 
 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران